Us desitjo a tots i a totes que passeu unes bones vacances de Setmana Santa.
Descanseu, jugueu, repasseu el que hem treballat, converseu amb els vostres pares i amics, aneu a les celebracions especials de la Pasqua (Diumenge de Rams, Diumenge de Resurrecció)…
I no oblideu “carregar les piles” per la tornada.
Hola Marta. Sento molt no haver-me fixa’t abans en aquest bloc, queda tant amagadet. Però ara ja m’ he quedat amb la ubicació.