Daily Archives: 14 març 2008

BONA PASQUA

Us desitjo a tots i a totes que passeu unes bones vacances de Setmana Santa.                           

Descanseu, jugueu, repasseu el que hem treballat, converseu amb els vostres pares i amics, aneu a les celebracions especials de la Pasqua (Diumenge de Rams, Diumenge de Resurrecció)…

I no oblideu “carregar les piles” per la tornada.Fer l'ullet