BONA PASQUA

Us desitjo a tots i a totes que passeu unes bones vacances de Setmana Santa.                           

Descanseu, jugueu, repasseu el que hem treballat, converseu amb els vostres pares i amics, aneu a les celebracions especials de la Pasqua (Diumenge de Rams, Diumenge de Resurrecció)…

I no oblideu “carregar les piles” per la tornada.Fer l'ullet

One thought on “BONA PASQUA

  1. Lidia

    Hola Marta. Sento molt no haver-me fixa’t abans en aquest bloc, queda tant amagadet. Però ara ja m’ he quedat amb la ubicació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *