marc uroz 14 febrer 2009 at 13:54 Isabel he vist les fotos de l’excursió son molt xules. JEJEJEJEJEJEJE FINS EL DILUNS MARC
Isabel he vist les fotos de l’excursió son molt xules.
JEJEJEJEJEJEJE
FINS EL DILUNS
MARC
ISABEL M’AGRADA MOLT LA MUSICA DE CARNESTOLTES
Bona idea posar la musica