SORTIDA A L’OBSERVATORI ASTRONÒMIC DE SABADELL

L’ONU ha declarat el 2009, l’any internacional de l’astronomia. Aquest any que comencem farà 400 que Galileu Galilei va utilitzar per primera vegada el telescopi, que va permetre observacions que canviarien la nostra concepció de l’univers.Els nens i nenes de 4t., aprofitant aquest fet, hem volgut fer una sortida a l’Observatori Astronòmic de Sabadell.Una vegada vam arribar i després d’esmorzar, ens van fer entrar tot anar-hi observant l’exposició didàctica de fotografies de l’univers, planetes…etc. Aleshores ens vam passar un audiovisual sobre la formació del sistema solar, descripció dels planetes, els satèlits, els cometes i els meteorits… Tot seguit vam poder fer a l’expert que ens acompanyava totes les preguntes que vam voler.A continuació i dividits ens dos grups vam pujar al pis de dalt, allà es trobava l’observatori i els grans telescopis (que eran més grans que nosaltres); un per un, vam fer l’observació del sol i observarem les protuberàncies i taques que presentava. Vam aprendre moltes coses amb aquesta activitat a l’observatori i no crec que sen’s oblidi facilment aquesta experiència.

Una vegada vam surtir, ja ens ho havíem guanyat! vam dinar i tot seguit les mestres ens van deixar una bona estona per divertir-nos i jugar en un parc de tobogans i gronxadors que es trobava molt a prop.

5 thoughts on “SORTIDA A L’OBSERVATORI ASTRONÒMIC DE SABADELL

  1. Adrian H

    Hola!!!

    A mi em va agradar molt la sortida a l’observatori. I va ser la primera vegada que vaig a un lloc com aquest i…
    ¿ Vosaltres voldrieu tornar a anar-hi? perque jo si.

  2. Marisol

    Hola Isabel hemos visto las fotos con la Sol y nos ha parecido la salida de lo más interesante, ella se lo ha pasado muy bién. ´

  3. Laia i Judith

    Hola Isabel!!Aqust comentari es de dues persones la Laia i la Judith.
    En la excurció ens ho vem passar molt béé va ser ua de lesa millors de tota la nostra vida, va ser una surtida cultural i vem ubservar els planetes Júpiter,Saturn,Urá…
    Ens va agradar molt els telescopis de les diferents epoques:)
    I també ens va agradar el parc amb els seus tobogants.

    aTT:
    !_LAIA_! i !_JUDITH_!

  4. Laia i Judith

    Hola Isabel!!Aqust comentari es de dues persones la Laia i la Judith.
    En la excurció ens ho vem passar molt béé va ser ua de lesa millors de tota la nostra vida, va ser una surtida cultural i vem ubservar els planetes Júpiter,Saturn,Urá…
    Ens va agradar molt els telescopis de les diferents epoques:)
    I també ens va agradar el parc amb els seus tobogants.

    aTT:
    !_LAIA_! i !_JUDITH_!.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *