Preparant el Nadal a infantil…

Bon Nadal pares i mares!!!

Les Maduixes, les Llimones i les Pinyes hem decorat les nostres classes i el passadís amb motius nadalencs!
A les fotografies podeu veure el mural que han fet les Maduixes a la classe, representant el naixement i també podeu veure el seu “racó de Nadal” que l’han pogut fer amb l’aportació de fotos, contes i objectes relacionats amb el Nadal que han anat portant de casa.

També hi ha el mural de les Llimones decorat amb postals que han portat els nens i nenes i el vers de Nadal que han après a l’escola.

Finalment, com a cloenda del projecte que hem treballat aquests dies, a la classe de les Pinyes hem fet el mural de “M’agrada el Nadal” . Cada dia d’Advent hem explicat un conte que acabava amb un missatge significatiu. Hem estampat les nostres mans per formar un bonic arbre ple amb els noms dels nens i nenes i amb els missatges d’aquests contes.

A més, podeu veure un detall del treball manual que hem preparat tots els alumnes d’Infantil.

Entre tots els alumnes d’Infantil hem fet un pessebre molt bonic al nostre passadís . Hem pintat figures de pastorets i pastoretes, del naixement, dels tres reis i de l’angelet. A més, els alumnes de P5 van pintar les estrelles fent ditades i els camins que segueixen els pastors per arribar a adorar el nen Jesús. També hem omplert el passadís amb posatals de Nadal fetes per tots els alumnes d’Infantil.

Els alumnes d’Infantil treballem l’Advent amb un calendari que hi ha a la sala de Psicomotricitat. Hi ha un gran mural on cada dia apareix una figura del pessebre i un cop descoberta, parlem d’aquest personatge i li cantem una cançó.