Colònies de 6è

Els nens i nenes de 6è vam anar a colònies a L’Escala. El dijous al matí vam anar al llac de Ventalló on van fer esports d’aventura: caiac, escalada, tir amb arc i circuit d’aventura.  Després de dinar allà vam anar cap a l’Escala on ens vam allotjar a l’alberg Empúries. A la tarda vam fer jocs i activitats a la platja, acabant amb un refrescant bany.

El divendres al matí vam realitzar una gimcana a l’Escala. Va ser molt divertit fer activitats a la platja i a l’Escala. Després de dinar, un petit bany i cap a l’escola!

Fent clic sobre les imatges podreu veure totes les fotos de l’àlbum

Quant a b7005248

Bloc de la nostra escola on es pot veure una mostra de les diferents activitats que es porten a terme en l'escola.
Aquest article ha estat publicat en Sisè. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.