Tria bo, tria sa -5è-

El projecte proposa l’aprenentatge d’hàbits alimentaris saludables mitjançant un exercici pràctic de decisió i compra d’aliments per assolir una dieta equilibrada.

Els alumnes es desplaçaran amb el seu professor a un centre Caprabo. Una vegada a l’establiment, acompanyats i assessorats per un dietista-nutricionista, realitzaran una activitat lúdica i educativa de compra simulada basada en l’explicació de la piràmide nutricional.

Posteriorment a l’aula, a casa i a la web de Caprabo podran aprofundir en els conceptes apresos.

Mitjançant Tria bo, tria sa els alumnes:

• Adquiriran coneixements sobre els hàbits d’alimentació saludable d’una manera pràctica i propera.
  • Podran traslladar els nous conceptes apresos a una pràctica quotidiana: l’acte de compra familiar, convertint-se en “promotors d’una alimentació saludable” en el seu entorn.

Aquest article ha estat publicat en Sisè. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.