TREBALLEM LA D-R-L

Per treballar amb els alumnes la discriminació de D-R-L, us proposo una altra oca!

Aquesta es pot imprimir dues vegades i el segon cop si se li esborra les paraules, es pot demanar als alumnes que siguin ells els que els toca escriure-ho en un full a part, a la pissarra, o simplement dir-ho sense equivocar-se…

Apa, doncs, aneu fent!!!

3 thoughts on “TREBALLEM LA D-R-L

1. Glòria

Hola Gemma.Acabo de topar-me amb el teu blog:t’envio aquesta noteta per donar-te les GRÀCIES (amb majúscula) per tot aquest genial material lúdic . A partir d’ara seré una incondicional!

2. GEMMA MAJORAL VILASECA Post author

Ei Glòria, moltes gràcies!!! Pot ser que tardi a publicar coses, però de tant en tant vaig afegint material nou!!!
    Disfruta’l!!!

3. Marta Abellan Costa

Hola Gemma!
    En primer lloc, agraïr-te fins l’infinit tota aquesta feinada que fas, ben feta, atractiva i útil.
    Em trobo amb un petit problema, però… És que no sé com descarregar el material que penges amb CALAMEO. Em pots ajudar? Gràcies!!