L’aquari de l’escola.

Com ja sabeu hem estat fent el projecte del fons del mar. Hem après moltes coses però ens va faltar temps perquè és un projecte molt extens i no vam poder treballar-lo com hauriem volgut. Tot i així, es van fer moltes activitats que no van quedar recollides en l’àlbum que els nens van portar a casa. El projecte es va iniciar amb la sortida al museu Marítim, a l’aula vam fer un racó amb objectes, llibres, contes, pel·lícules…. que els Planetes anaven portant. La Neus ens va fer una explicació a partir de diverses fotografies que ens va portar d’un dels seus viatges on va fer submarinisme. La mare d’en Bernat ens va preparar un power point i ens el va venir a ensenyar i ens va explicar moltes coses sobre els animals i el fons del mar. Durant el trimestre vam anar confeccionant un mural gegant al passadís i per acabar de rematar-ho, vam poder ajudar a posar en marxa l’aquari que teníem a l’escola. Ara hi tenim uns peixos preciosos que durant l’estiu ens cuidarà en Josep i la Neus, però a la tornada haurem de continuar cuidant-los nosaltres. Aquí teniu les fotos de l’aquari.