El dissabte 29 de març, a les 17 hores, al Centre Agrícol de Vilafranca del Penedès va tenir lloc una tarda dedicada als mitjans de comunicació i la literatura infantil i juvenil (LIJ), en el marc de la celebració del vintè aniversari del programa “Llegir per sentir” de Ràdio Vilafranca.
La tarda va començar amb la ponència “La literatura infantil i juvenil a les ràdios (escolars, de proximitat i nacionals)”, a càrrec de l’escriptor i crític literari Pere Martí i Bertran. Després d’un descans, va tenir lloc una taula rodona, a càrrec d’especialistes de nivell català, dedicada al tema central de la jornada, “La LIJ i els mitjans de comunicació”
Vols sentir el programa “Llegir per sentir?” http://www.rtvvilafranca.cat/programa/llegir-per-sentir
EL programa “Llegir per sentir” s’emet cada dimecres a les 21:00 hores i dissabte, a les 13:00 hores es fa la repetició i el dirigeix l’escriptor i crític literari Pere Martí i Bertran.
MÉS INFORMACIÓ: http://www.vilafranca.org/jsp/agenda/detall.jsp?id=11484
