Butlletí Revistes Infantils mes de Desembre!

Aquí us deixem amb el Butlletí de Revistes Infantils del mes de desembre!

Voleu saber més coses dels rens o dels ossos rentadors? O bé…per què el pa té forats? O…què és el big-bangTrobareu les respostes a totes aquestes preguntes i més, en les revistes que ens han arribat d’aquest mes de desembre!

Recordeu; les podeu trobar totes a la Biblioteca de l’escola i es poden agafar en préstec.

MOLT BONA LECTURA!

Aquest curs formem part d’un Projecte Erasmus+!

Benvolgudes famílies,

Ja fa dies que us volíem informar en el blog que aquest curs 2021-2022 la Biblioteca de l’Escola és un dels 6 centres d’àmbit català escollits per a participar en el projecte Erasmus+ del Microconsorci Biblioteca escolar PuntEDU del Departament d’Educació que té com a principal objectiu potenciar el model de biblioteca escolar com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, que doni resposta a les necessitats informatives dels alumnes del segle XXI, que contribueixi a la formació mediàtica i informacional, a la millora de la competència i de l’hàbit lector i que sigui motor d’innovació en el centre.

Podeu trobar tota la informació referent a aquest projecte al menú superior o bé al giny lateral que hem habilitat per l’ocasió!

N’estem molt contents!!

PREMI NACIONAL DE BONES PRÀCTIQUES PEL PROJECTE DE BIBLIOTECA!

L’escola ha guanyat el Premi Nacional de bones pràctiques que atorga el Ministeri d’Educació i Formació professional adreçat a centres escolars amb el projecte “L’essència de l’escola: una forma de ser, veure i entendre l’educació. La biblioteca de l’escola Mas i Perera”.

Ja fa anys que a l’escola, juntament amb l’AMPA, es fomenta activament l’ús de la biblioteca escolar i d’altres espais del centre i de l’entorn com a recursos d’aprenentatge. Es porten a terme un seguit d’actuacions globals encaminades al foment de la lectura i l’escriptura i a la promoció de les alfabetitzacions múltiples que desenvolupen les habilitats comunicatives i el pensament crític de l’alumnat.

Un dels objectius és crear un ambient lector a l’escola que vagi més enllà de la Biblioteca Escola. Al pati, a les aules, als passadissos… els llibres tenen molt més protagonisme i es respira un ambient lector, imaginatiu i creatiu que contagia a tota la comunitat educativa.

Premiant aquest projecte es valora l’important paper que té la biblioteca en el procés d’aprenentatge i l’oportunitat que ofereix per a la igualtat de participació, accés a la informació i contribució a la vida cultural independentment del context sociocultural familiar.

A més a més, aquest curs la Biblioteca de l’Escola és un dels 6 centres d’àmbit català escollits per a participar en el projecte Erasmus+ Puntedu del Departament d’Educació.

Nombrosos mitjans de comunicació locals han sigut els que s’han fet ressò d’aquesta notícia:

ESTEM MOLT CONTENTS!

Guia de Lectura de Nadal!

Ja tenim aquí la Guia de Lectura d’aquest Nadal! Des de la Comissió de Biblioteca us l’hem preparat amb molta il·lusió. Com sempre, us recomanem tres llibres per Educació Infantil, tres per Cicle Inicial, tres per Cicle Mitjà, tres per Cicle Superior i tres llibres per a tothom!

Esperem que us agradin les nostres recomanacions!

MOLT BONA LECTURA!

Visualitzar presentació Lectures Recomanades

Algunes de les receptes que ens heu enviat!

Quina gana que li està entrant el DUC amb les receptes que li esteu enviant!! I és que fan MOLT BONA PINTA! Quins cuiners i cuineres que tenim!

El Pau i la Bruna de 2n i P4 han fet galletes de dinosaure. Aquesta és una de les receptes que ens proposava la revista “El Tatano”. Ens han enviat un vídeo en el que ens expliquen com els han fet!

El Víctor de 1r ha fet uns ous de dinosaure! Aquesta és una de les receptes que ens proposava la revista “El Tatano”.

L’Anna de 2n també s’ha animat a fer els ous de dinosaure!

L’Alba de 5è ha fet galetes de l’abadessa. Una recepta que podeu trobar en una de les revistes del Cavall Fort.

La Júlia i el Pep, de 2n i P3, han fet una pizza de pernil dolç, bacó i xampinyons. Ens envien la recepta que han seguit per si us animeu a fer-la!!

Recordeu que podeu trobar diferents receptes en la següent entrada que vam fer al bloc el mes passat.