Hora del conte al pati: El pingüí!

Voleu saber quin és el llibre que la Vero està explicant durant aquestes setmanes a l’hora del pati? El llibre es diu PINGÜÍ!

El regal d’aniversari d’en Lu és un pingüí….però què es pot fer amb un pingüí? I a més a més no parla. Què pot fer en Lu perquè en Pingüí parli

Els nens i nenes de Cicle Inicial i Educació Infantil s’ho estan passant molt bé!

10 consells per reforçar la biblioteca escolar en temps de COVID!

El DUC està molt content ja que la Biblioteca de Recursos Digitals de l’escola és un dels exempels que surt en el document que s’ha publicat recenment des del Programa de Biblioteques Escolars PuntEdu 10 consells per reforçar la biblioteca escolar en temps de COVID“.

Aquest és un document que s’ha publicat amb la intenció d’aportar idees i compartir respostes a molts dubtes que es van plantejant en el dia a dia.

MOLTES GRÀCIES!!!

Biblioteca escolar | Servei Educatiu del Baix Llobregat VIII

El préstec de llibres a Educació Infantil!

Aquesta setmana, els alumnes d’Educació Infantil de l’escola, han començat el préstec de llibres. Cada 15 dies s’enduran un llibre de la Biblioteca d’escola o de la Biblioteca d’aula per poder-lo llegir a casa en família!

MOLT BONA LECTURA!

Celebrem Santa Cecília!

A l’escola, una de les dates assenyelades, és la Diada de Santa Cecília, la patrona de la música, i sempre busquem un fil conductor. Aquest curs la tematica de totes les cançons ha sigut els grups de música actuals tot relacionant-los amb àlbums il·lustrats.

Voleu saber quins àlbums vam llegir? Vam llegir invencibles (Els Catarres), Inevitables (Oques grasses), Compta amb mi (Txarango), Tu fas (Doctor Prats), Pirates Rodamons (El pot petit) i el lleó vergonyós (El pot petit).

Aquí podeu escoltar tots els concerts!

Esperem que us agradi!!

Hora del Conte virtual “Un mar de contes”

Ep! El proper dilluns 23 de novembre, a les 6 de la tarda, des del perfil d’Instagram de la Biblioteca Pública de Terrassa “bct xarxa”, podreu gaudir d’una hora del conte en directe “Una mar de contes” amb la petita companyia! És una activitat adreçada per infants a partir de 4 anys.

Pirates Rodamons!

Què contents s’han posat tots els alumnes d’Educació Infantil quan avui, les mestres, els hi han explicat l’`àlbum il·lustrat dels “Pirates Rodamons”. I és que amb tots els nens i nenes els hi encanta el grup de música “El pot Petit”!

Però…voleu saber perquè els hi agraden tant les cançons del grup de música “El Pot Petit”? D’aquí poc us ho explicarem!

L’hora del conte al pati!

Aquesta setmana hem començat l’activitat: L’HORA DEL CONTE AL PATI!

L’activitat consisteix en que cada dia, durant l’hora del pati, un grup classe diferent d’Educació Infantil i Cicle Inicial pot escoltar un conte explicat per la Vero.

Aquesta setmana la Vero ja ha anat a la zona del pati dels alumnes de P4 i P5 i els hi ha explicat el conte: Casa teva, Casa meva! Demà es farà l’hora del conte a un dels grups de P3!

Campanya fas 6 anys, tria un llibre!

Coneixeu la Campanya ‘Fas 6 anys. Tria un llibre’? Té com a objectius que els nens i les nenes descobreixin les llibreries amb un adult, i que aprenguin a donar valor al llibre.

Si els vostres fills i filles aquest 2020 han fet o faran 6 anys, rebran a casa una targeta que els convidarà a anar a la llibreria més propera. Allà podran bescanviar la targeta pel llibre infantil que més els agradi i per un import de fins a 13€. En cas que l’import del llibre sigui superior, la diferència haurà de ser abonada per l’adult que l’acompanyi.

Atenció! La targeta es podrà bescanviar del 15 d’octubre al 30 de novembre de 2020 i limitada fins a finalitzar la dotació pressupostària.

Podreu trobar més informació sobre la campanya a: https://icec.gencat.cat/ca/campanyes/fas-6-anys/index.html