Demostra tot el que saps del Jeff Kinney!

Hola a tots i totes!

Molts heu sigut els alumnes que heu participat amb el formulari “Demostra tot el que saps del Jeff Kinney”. Entre els alumnes encertants de totes les respostes, hem fet un sorteig i la guanyadora d’un llibre del Diari de Greg ha sigut la Maria.

Enhorabona! Esperem que el gaudeixis molt!!

Giotto, la oruga!

Els alumnes de Cicle Mitjà estan llegint a castellà el còmic “Giotto, la oruga” i aprofitant el bon temps han sortit al pati. I és que llegir el pati ENS ENCANTA!

Si no coneixes aquest còmic, us explico de què tracta…:

En Giotto és una papallona. Bé, en realitat és una eruga. Només li cal construir-se el seu propi capoll però… pesa massa! Què passarà amb en Giotto? Serà una eruga per sempre més?

Les Conferències!

Els alumnes de Cicle Inicial, durant aquestes setmanes, estan preparant “LES CONFERÈNCIES” a l’espai de lectura de la segona planta!

Per parelles, escullen un tema, es plantegen preguntes que els hi agradaria saber sobre aquell tema que han triat,  busquen les respostes a les seves preguntes i, finalment, els hi expliquen amb els seus companys i companyes tot el que han après!

Butlletí Revistes Infantils mes de maig!

Aquí us deixem amb el Butlletí de Revistes Infantils del mes de maig!

Voleu conéixer què és l’OMS? Us han explicat mai que en plena Segona Guerra Mundial , els soldats alemanys feien servir una mpaquina secreta per passar-se missatges en codi? Voleu saber com creix una llavor?  D’on ve el que mengem? Trobareu  les respostes a totes aquestes preguntes i més, en les revistes que ens han arribat d’aquest mes de maig!

Recordeu; les podeu trobar totes a la Biblioteca de l’escola i es poden agafar en préstec.

MOLT BONA LECTURA!

Guanyador del concurs “Demostra tot el que saps de l’Anthony Browne”

Ja tenim guanyador del concurs “Demostra tot el que saps de l’Anthony Browne”! Vau ser molts els alumnes que vau encertar totes les preguntes del formulari. Entre tots els encertants, vam fer un sorteig i l’afortunat de rebre un llibre ha sigut l’E.Ch de 5è. Esperem que gaudeixis molt llegint l’àlbum il·lustrat “Dins el bosc”.

MOLT BONA LECTURA!

La Zum Zum i les 12 proves

La Zum Zum és la mascota de la sala infantil de la Biblioteca i ha preparat un seguit de preguntes perquè pugueu conèixer una mica millor Vilafranca.

Us veieu en cor de superar les dotze proves que la Zum Zum ha preparat per a totes vosaltres?

La gimcana està pensada per a infants a partir de sis anys i es podrà realitzar des del dia de Sant Jordi fins el dia 11 de setembre de 2021. Entre totes les participants que hagin encertat les dotze qüestions se sortejarà un regal.

Per a jugar només és necessari un boli i/o una connexió a internet.

Voleu participar-hi? Aquí trobareu tota la informació que necessiteu!

Ep, alumnes de Cicle Mitjà! Aquesta activitat forma part del Passaport Edunauta.

MOLTÍSSIMA SORT!