La lectura compartida

Hola famílies!

Des de la Biblioteca de l’escola ens sumem a la proposta del Programa LECXIT per aquest cap de setmana. Voleu saber quina és?

Us animen a que dediqueu una estona a la lectura compartida. Es tracta de llegir junts, compartint i construint el significat de forma plaent i amb èxit.

Hora del conte: M’agraden els llibres

Com sabeu, aquest primer trimestre a l’escola estem treballant l’autor Anthony Browne. L’Anthony ha publicat uns 40 llibres adreçats al públic més infantil, un dels llibres es diu “m’agraden els llibres”.

Avui, volem compartir aquest conte de la mà del Jaume Centelles que l’explica a ritme lent de hip hop.

Esperem que us agradi!

Com podem acompanyar la lectura des de casa?

No hi ha receptes miraculoses per contagiar el gust per la lectura als més petits. Voleu descobrir algunes estratègies? Aquesta infografia ens parla de la lectura compartida, la lectura guiada i la lectura en veu alta!

Esperem que us sigui d’utilitat!

Primer repte del mes de gener: t’animes?

Hola a tothom,

El primer repte a resoldre d’aquesta nova activitat que comencem avui té relació amb un llibre que va escriure l’Anthony Browne. De fet, si resoleu aquesta endevinalla, sabreu de quin llibre estem parlant.

Cada setmana del mes de gener us donarem una pista, en format endevinalla, que us ajudarà a resoldre l’enigma d’aquest mes de gener.

Especial Nadal al Gènius!

Ja heu entrat a l’especial Nadal que us han preparat des del portal Gènius? Recordeu que el Gènius és el portal web infantil de les Biblioteques de la Diputació de Barcelona.

Podràs felicitar les festes als teus amics i familiars tunejant una postal, rebre l’any amb un calendari molt especial i demanar tots els llibres que desitges als Reis Mags!

La Carta als Reis Mags d’Orient!

Hola nois i noies,

Des del programa Gènius han publicat una carta als Reis Mags d’Orient que conté un apartat per a que pugueu demanar tots aquells llibres que desitgeu! Podreu trobar la carta, el sobre i llibres recomanats entrant en el següent link

Lectura en temps de vacances!

Ep Famílies!! El programa LECXIT, de la mà del Jaume Centelles, ha editat la infografia “Lectura en temps de vacances” i la volem compartir amb totes vosaltres!

La infografia recull algunes accions senzilles que podeu fer des de casa amb els infants per gaudir de la lectura, passar bones estones, emocionar-se amb les històries i seguir avançant en la comprensió del món que ens envolta!

Esperem que us agradi!