CANÇONS D’AMOR

Després de llegir totes les vostres redaccions, veig que qui més qui menys té una cançó preferida, sigui d’amor o no … Però hi ha una cosa que m’ha sobtat i que no deixa d’estranyar-me … Em permeteu una pregunta? Com és que NINGÚ ha parlat de cap cançó en català?? Que no en coneixeu cap, de cançó d’amor, en la nostra llengua??? No us vull pas fer cap sermó però, perquè no sigui dit, aquí en teniu una (una que m’ha costat un piló d’escollir, perquè n’hi ha taaaaaaaaaaaantes , de taaaaaaants grups diferents !!!). Espero que us agradi, tant si la coneixíeu com si no: és “T’estimo molt (Maite Zaitut)” de Lax’n’Busto.

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/SMRPW8vSEOY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *