Category Archives: General

CANÇONS D’AMOR

Després de llegir totes les vostres redaccions, veig que qui més qui menys té una cançó preferida, sigui d’amor o no … Però hi ha una cosa que m’ha sobtat i que no deixa d’estranyar-me … Em permeteu una pregunta? Com és que NINGÚ ha parlat de cap cançó en català?? Que no en coneixeu cap, de cançó d’amor, en la nostra llengua??? No us vull pas fer cap sermó però, perquè no sigui dit, aquí en teniu una (una que m’ha costat un piló d’escollir, perquè n’hi ha taaaaaaaaaaaantes , de taaaaaaants grups diferents !!!). Espero que us agradi, tant si la coneixíeu com si no: és “T’estimo molt (Maite Zaitut)” de Lax’n’Busto.

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/SMRPW8vSEOY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

HOLA A TOTS I A TOTES!

Us dono la benvinguda al que intentarà ser el bloc de la nostra assignatura durant tot el curs.

Per què el farem servir? Doncs, per part meva, per penjar-hi materials diversos que ens ajudaran a ampliar o reforçar el que fem a classe (ja us podeu imaginar que el temps se’ns tirarà a sobre més ràpid que mai !) … i per part vostra es tractarà que hi participeu amb els vostres comentaris i que quan calgui hi pengeu activitats, exercicis, redaccions, etc.

Vinga, espero que entre tots traiem profit d’aquesta eina. Espero la vostra col·laboració.

P.S. Suposo que ja sabeu d’on surt el nom del Bloc, no?? Fer l'ullet