Us dono la benvinguda al que intentarà ser el bloc de la nostra assignatura durant tot el curs.
Per què el farem servir? Doncs, per part meva, per penjar-hi materials diversos que ens ajudaran a ampliar o reforçar el que fem a classe (ja us podeu imaginar que el temps se’ns tirarà a sobre més ràpid que mai !) … i per part vostra es tractarà que hi participeu amb els vostres comentaris i que quan calgui hi pengeu activitats, exercicis, redaccions, etc.
Vinga, espero que entre tots traiem profit d’aquesta eina. Espero la vostra col·laboració.
P.S. Suposo que ja sabeu d’on surt el nom del Bloc, no?? 