SOM LA CLASSE DELS ÓSSOS

Aquest any comencem l’escola els nens i nenes de P3 i aquests som tots els óssos.

cambiar-tamanoimgp0078.JPG


 

One thought on “SOM LA CLASSE DELS ÓSSOS

  1. Antonia

    Hola Mariana!!!
    no tenia la certesa de si ens coneixiam quan vas enviar el teu comentari (no recordava l’escola on estàs), però veient la foto del teu grup classe ja veig que si ens coneixem. Ja t’aniré enviant comentaris del bloc, per cert que tal el curset????
    Antonia des de Rilpollet.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *