Aquest any comencem l’escola els nens i nenes de P3 i aquests som tots els óssos.
One thought on “SOM LA CLASSE DELS ÓSSOS”
Antonia
Hola Mariana!!!
no tenia la certesa de si ens coneixiam quan vas enviar el teu comentari (no recordava l’escola on estàs), però veient la foto del teu grup classe ja veig que si ens coneixem. Ja t’aniré enviant comentaris del bloc, per cert que tal el curset????
Antonia des de Rilpollet.
Hola Mariana!!!
no tenia la certesa de si ens coneixiam quan vas enviar el teu comentari (no recordava l’escola on estàs), però veient la foto del teu grup classe ja veig que si ens coneixem. Ja t’aniré enviant comentaris del bloc, per cert que tal el curset????
Antonia des de Rilpollet.