Monthly Archives: desembre 2010

Nadal al Pairal

El dilluns dia 21, els alumnes de 1r de l’Escola del Mar, varem anar a felicitar els avis del casal “El Pairal”, cantant nadales i  recitant el poema de nadal. Abans de marxar els vam regalar una postal i per donar-nos les gràcies ens van donar un xupa-xup.

Pastorets

Avui, els alumnes de primer, juntament amb els d’educació infantil, hem vist l’obra dels Pastorets, que ens han representat els alumnes de sisè. Ens ha agradat moltíssim!!!