Hem anat a visitar l’hivernacle dels pares de l’Eduard Ruiz. Ens han ensenyat com són els hivernacles, com es disposen les plantes, com ho fan per plantar-les i com les distribueixen. Després hem pogut plantar un esqueix que ens hem emportat a casa i cuidarem molt per fer créixer una planta ben bonica.
Author Archives: escoladelmar
La farmàcia
Els óssos panda vàrem anar a visitar la farmàcia Roca, on la mare de la Xènia i l’Edgar Sánchez és farmacèutica. Ens van explicar com era l’ofici de farmacèutic, ens vam pesar i ens vam prendre la tensió. A la tarda ens van venir a visitar a l’escola a tot Cicle Inicial i ens van fer una xerrada sobre prevenció solar que ben segur ens serà molt útil ara que comença a fer bon temps.
L’ofici de granger
Ens va visitar el pare de’n Miquel Baqués que té una granja amb 60.000 gallines…. sí, sí, com ho sentiu…. us imagineu quin guirigall? Doncs ens va explicar com ho fan per tenir cura de tantes gallines, amb què les alimenten i com distribueixen tants i tants ous. I ens va obsequiar amb mitja dotzena d’ous per a cadascú.
Fem de forners
Els cavallets de mar i els óssos panda vam visitar un forn de pa Bargalló. Primer ens van ensenyar la pastera, vam aprendre a fer pa, a amassar-lo i a donar-li forma. El van posar al forn a coure i a la tarda ens el van fer arribar a l’escola. Mmmmm!!!! quin pa tan bo!!!!!
Visitem una carnisseria-xarcuteria
Els nens i nenes de primer vàrem anar a visitar una carnisseria/xarcuteria, on hi treballa la mare del Víctor i del Carlos Hernández. Allà ens van ensenyar com tallaven la carn i l’embotit i, fins i tot, vam poder tastar una mica de llonganissa i de formatge.
Sortida a la Pedrera i Parc Güell
El divendres dia 18 de Febrer vam fer una visita guiada per la Pedrera o Casa Milà, veient el seu interior (pis i golfes) i també el terrat amb les seves espectaculars xemeneies.
Desprès ens vam dirigir al Parc Güell on vam poder seguir observant l’obra de Gaudí (trencadís, columnas, onades de pedra, bancs ondulats…).
En acabar la visita vam dinar i van gaudir d’una estona d’esbarjo al parc.
Concert de nadal