Daily Archives: 2 novembre 2010

Festa de la Castanyada

Els alumnes de Cicle Inicial vam celebrar la festa de la Castanyada. Vam recitar uns poemes en català i castellà pels alumnes d’Educació Infantil i vam rebre a la castanyera. També ens vam fer un tip de ballar i … de menjar castanyes!!!