Els taurons i els pops hem descobert un gran pintor, en Wassily Kandinsky. Hem gaudit i hem après molt treballant les diferents etapes de l’artista. Aquí teniu una mostra!
Divendres, la pluja es va esperar a que gaudíssim de les atraccions fins que vam acabar, per fer la seva aparició. Les fotos demostren que ens ho vam passar millor que mai.