Els taurons i els pops hem estat treballant les plantes aromàtiques. Hem fet un munt d’activitats, com aquestes:
– plantar al nostre hort: orenga, romaní, julivert, menta, alfàbrega, espígol,… Observem les diferències entre elles. També hem plantat les mongetes i els cigrons que van néixer a la classe.
– olorar diferents espècies.
– observar les parts de la planta i quina funció tenen.
– conèixer perquè utilitzem les plantes aromàtiques.