Monthly Archives: maig 2010

Plantes aromàtiques

Els taurons i els pops hem estat treballant les plantes aromàtiques. Hem fet un munt d’activitats, com aquestes:

– plantar al nostre hort: orenga, romaní, julivert, menta, alfàbrega, espígol,… Observem les diferències entre elles. També hem plantat les mongetes i els cigrons que van néixer a la classe.

– olorar diferents espècies.

– observar les parts de la planta i quina funció tenen.

– conèixer perquè utilitzem les plantes aromàtiques.

– tenyir els pètals d’uns clavells.

– fer colònia d’espígol.

– pintar en el cavallet un espígol

– reforçar el concepte a la pissarra digital.