Daily Archives: 18 febrer 2010

Cuinem galetes

Els taurons i els pops ens vam convertir en cuiners per un dia. Hem fet unes galetes boníssimes!! Si les voleu fer a casa aquests són els ingredients:

– 150 grs de farina

– 100 grs de mantega

– 70 grs de sucre

– 3 cullerades de llet

Consell: vigileu no fer-les massa primes sinó…

Agraïm la col·laboració del cuiner de l’escola, el Xus, ja que sense ell no hagués estat possible aquesta activitat.