Monthly Archives: gener 2010

Dia de la pau

Avui hem celebrat el dia de la pau. Durant tota la setmana hem realitzat diferents activitats relacionades amb el tema: explicació de contes, tallers internivells de coloms de la pau,… Finalment, aquest matí, ens hem agrupat tots els alumnes d’educació infantil i hem cantat una cançó tots junts.

dia de la pau ed. infantil from marblocs on Vimeo.

Els músics de Bremen

Aquest dies, els pops i els taurons estem treballant la lectoescriptura a partir del conte Els músics de Bremen. També estem aprofitant per fer uns jocs a l’ordinador, relacionats amb el conte. Si cliqueu la imatge també el podrem fer a casa.