Monthly Archives: febrer 2010

Sortida a l’Aquàrium

El passat divendres 19 de febrer els pops i els taurons vàrem fer una visita a l’Aquàrium. Ens van explicar moltes coses sobre el mar Mediterrani i els seus peixos. També vam veure peixos tropicals, pingüins i les estrelles de l’Aquàrium: els taurons. Ens ho vam passar molt bé mentre apreníem un munt de coses.

Comença la Quaresma

Després del Carnaval arriba la Vella Quaresma i els alumnes d’Educacio Infantil hem aprofitat per reunir-nos tots junts i cantar-li una cançó per anar treient-li, setmana rera setmana, una cama fins que pugui caminar!!

Cuinem galetes

Els taurons i els pops ens vam convertir en cuiners per un dia. Hem fet unes galetes boníssimes!! Si les voleu fer a casa aquests són els ingredients:

– 150 grs de farina

– 100 grs de mantega

– 70 grs de sucre

– 3 cullerades de llet

Consell: vigileu no fer-les massa primes sinó…

Agraïm la col·laboració del cuiner de l’escola, el Xus, ja que sense ell no hagués estat possible aquesta activitat.

Festa de Carnaval

Avui hem fet la festa de Carnaval i anàvem tots la mar de macos. Hem ballat i ens hem divertit i hem gaudit de la festa que ens han preparat els alumnes de 6è. Moltes gràcies i sapigueu que ja esperem amb ilusió el carnaval de l’any vinent.