El passat divendres 19 de febrer els pops i els taurons vàrem fer una visita a l’Aquàrium. Ens van explicar moltes coses sobre el mar Mediterrani i els seus peixos. També vam veure peixos tropicals, pingüins i les estrelles de l’Aquàrium: els taurons. Ens ho vam passar molt bé mentre apreníem un munt de coses.
Després del Carnaval arriba la Vella Quaresma i els alumnes d’Educacio Infantil hem aprofitat per reunir-nos tots junts i cantar-li una cançó per anar treient-li, setmana rera setmana, una cama fins que pugui caminar!!
Avui hem fet la festa de Carnaval i anàvem tots la mar de macos. Hem ballat i ens hem divertit i hem gaudit de la festa que ens han preparat els alumnes de 6è. Moltes gràcies i sapigueu que ja esperem amb ilusió el carnaval de l’any vinent.