Monthly Archives: desembre 2009

El patio de mi cole

Aquest matí, els alumnes d’educació infantil, hem anat a la biblioteca de l’escola. Allà hem dut a terme una videoconferència conjuntament amb l’escola de Santo Estevo (Lugo) i la de Tres Cantos (Madrid), que participen amb nosaltres en el projecte nacional “El patio de mi cole”. Hem fet un intercanvi de poemes i cançons de Nadal i ens hem desitjat Bones Festes.

Entrevista amb l’alcalde

Com cada any, els alumnes de P5 hem visitat a l’alcalde de Vilassar de Mar. Li hem portat la postal amb el poema de Nadal, l’hem recitat i li hem cantat unes nadales. Li hem donat, també, la carta pels Reis d’Orient, on els demanem uns projectors per les aules d’educació infantil. Al sortir, l’alcalde ens ha regalat unes bosses de Sugus per tots els nens i nenes de parvulari.

S’acosta el Nadal

Hola famílies! A partir d’ara, i tenint en compte que el Nadal s’acosta, us anirem oferint diferents activitats relacionades amb aquestes festes i que podeu fer a casa amb els vostres fills i filles. Només cal que cliqueu els enllaços.

imagescapj49rw


Preparem el Nadal

Després de viure l’experiència, per la castanyada, de barrejar els tres nivells d’educació infantil i havent fet una valoració molt positiva, hem decidit tornar-ho a fer per preparar la decoració de Nadal de l’escola. Vam fer molta feina amb molta il·lusió i el resultat el podreu veure tot passejant-vos per l’escola.