Avui hem anat a veure el concert que ens han ofert alguns alumnes de primària. Ens ha agradat molt i ho han fet molt bé. Gràcies per aquest concert tan maco!
Si voleu saber perquè l’aigua és salada, demaneu als vostres fills/es que us expliquin el conte El molinet de sal”. Però, sobretot, no us oblideu la llarga i màgica paraula: BARRALATATABALIBA.
Volem felicitar als nens i nenes d’educació infantil que fan anys aquest mes de novembre. Moltes felicitats!
Hola famílies! Com us vàrem explicar a la reunió de pares, aquest curs hem iniciat una nova activitat: “Pensem i parlem” Al voltant del nostre fanalet, pops i taurons fan rotllana i intenten descobrir objectes amagats, pensar possibles respostes a preguntes que se’ls plantegen i raonar. De vegades, els resultats són sorprenents per a tothom. En una activitat, pensada per buscar raons pels nostres gustos, vam arribar (les dues classes) a veure la importància que tenen els colors i els aprenentatges socials en els gustos dels nens i les nenes. Concretament, vam poder veure com afecta el fet que un objecte sigui rosa, a l’hora de provocar que ens agradi o no i per què. Poc a poc, entre tots, anirem raonant, pensant i expressant les nostres idees davant de noves situacions i nous plantejaments.
El dia 30 vam celebrar la festa de la castanyada amb els alumnes de cicle inicial. Vam rebre la castanyera amb les corones que vam confeccionar i per agraïr-li que ens portés castanyes li vam ballar unes danses. Els alumnes de cicle inicial ens van oferir uns poemes molt bonics. Ara haurem d’esperar a l’any vinent per tornar-la a veure.
Hola famílies! Si cliqueu a sobre de les imatges trobareu alguns enllaços sobre la castanyada.



El dilluns passat vam preparar la rebuda de la castanyera. Per fer-ho vam realitzar uns tallers internivells en els quals ens vam barrejar els diferents grups per confeccionar una corona. Els més grans vam ajudar als més petits i el resultat va ser una activitat d’allò més engrescadora.