Fa uns dies vam fer una sortida per observar el bosc a la tardor. Ens va fer molt bon dia, vam veure coses molt interessants i vam recollir algunes mostres. Aqui teniu algunes imatges.
Volem felicitar als nens i nenes d’educació infantil que aquest mes d’octubre fan anys. FELICITATS!