Sortida de tardor

Fa uns dies vam fer una sortida per observar el bosc a la tardor. Ens va fer molt bon dia, vam veure coses molt interessants i vam recollir algunes mostres. Aqui teniu algunes imatges.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *