Hola pares i mares!
Aquests dies hem començat a treballar el projecte de la mascota de les nostres classes. Cada grup realitzarem durant uns dies un treball que, amb les aportacions que farem cadascun de nosaltres, ens ajudarà a saber més coses d’aquests animals.
Aquí al bloc podreu seguir els nostres progressos!
Pingüins i girafes.
Avui s’acaba el carnaval. Tots estem tristos perquè enterrem la sardina i, amb ella, la disbauxa. Però per a qui tingui ganes de seguir passant-s’ho bé, aquí teniu alguns enllaços on podreu trobar jocs i activitats relacionades. Esperem que gaudiu força!
http://www.educima.com/es-colorear-imagenes-dibujos-foto-carnaval-c96.html
http://clic.xtec.net/db/act_ca.jsp?id=2004
http://www.edu365.cat/carnaval/index.htm
http://www.vedoque.com/juego.php?j=fabrica-caras.swf&ancho=650&alto=450