Monthly Archives: febrer 2009

Què sabem de les girafes?

Aquí teniu tot el que sabem de les girafes. Són coses que hem vist o sentit, però ens agradarà saber moltes més.
– tenen taques               – té un coll molt llarg
– tenen dues banyes        – tenen cua
– són de color groc           – tenen les potes molt llargues
– tenen la panxa gran       – té cap
– a la panxa té un bebé         – pot córrer
– quan corren dobleguen les potes        – tenen orelles
– dormen           – mengen acàcies
– quan són petites no arriben a les fulles dels arbres
– tenen el coll molt llarg i no arriben a beure aigua
– han d’obrir les potes per beure aigua
– amb el coll arriben a 2m dels arbres
– quan surten de la panxa obren les cames i s’estiren
– els bebés mengen fulles del terra

Què sabem dels pingüins?

Aquí teniu tot el que sabem sobre els pingüins. Algunes coses s’acosten a la realitat, d’altres potser no tant, però totes estan justificades.

– tenen les aletes al costat                    – tenen el coll groc

– corren perquè tenen fred                   – tenen dues potes

– corren ràpid                                            – fan un passeig

– caminen pel gel                                      – caminen molt lent

– quan tenen fred es tapen                   – caminen per la neu

– salten pel gel                                           – patinen amb la panxa

– van per sota l’aigua                              – viuen en un iglú

– es posen bufanda                                   – es posen gorro

– tenen fred                                             – van per sobre l’aigua

– són negres i blancs                                – mengen peixos

– trenquen el gel amb el bec i es tiren a l’aigua

Aprenem coses dels pingüins i les girafes

Hola pares i mares!

Aquests dies hem començat a treballar el projecte de la mascota de les nostres classes. Cada grup realitzarem durant uns dies un treball que, amb les aportacions que farem cadascun de nosaltres, ens ajudarà a saber més coses d’aquests animals.

Aquí al bloc podreu seguir els nostres progressos!

Pingüins i girafes.

Dimecres de cendra

Avui s’acaba el carnaval. Tots estem tristos perquè enterrem la sardina i, amb ella, la disbauxa. Però per a qui tingui ganes de seguir passant-s’ho bé, aquí teniu alguns enllaços on podreu trobar jocs i activitats relacionades. Esperem que gaudiu força!

http://www.educima.com/es-colorear-imagenes-dibujos-foto-carnaval-c96.html

http://clic.xtec.net/db/act_ca.jsp?id=2004

http://www.edu365.cat/carnaval/index.htm

http://www.vedoque.com/juego.php?j=fabrica-caras.swf&ancho=650&alto=450