Benvolguts pares i mares:
Recordem que la reunió de pares de P4 és el proper dimarts 7 d’octubre a les 17,30 h.
Us esperem a tots. 

Benvolguts pares i mares:
Recordem que la reunió de pares de P4 és el proper dimarts 7 d’octubre a les 17,30 h.
Us esperem a tots. 

El dia 15 de setembre comença un nou curs. Segur que l’estiu us ha fet més grans i ja tenim ganes de tornar-vos a veure. Esperem un inici de curs ple d’alegria i ganes d’aprendre moltes coses noves.
[kml_flashembed movie=”http://www.edu365.cat/img_index/inicurs2.swf” width=”470″ height=”160″/]
Petonets a tots,
Anna i Anna