ANEM AL MERCAT DE LA FLORIDA!

Els nens i nenes de P4 hem anat al mercat de la Florida a comprar aliments de la tardor: magranes, moniatos, castanyes, nous, ametlles i avellanes..Primer, entre tots hem fet la llista del que havíem de comprar i després hem anat a comprar al mercat. Un cop a l’escola, hem observat, tocat, olorat els fruits i també els hem utilitzat per realitzar seriacions, treballar la motricitat fina i realitzar estampacions.

ELS PRIMERS DIES D’ESCOLA A L’AULA DE P3

Ja han passat uns dies des de que els vostres fills i filles van arribar a l’escola. Tot i que l’adaptació és diferent per a cada infant, a poc a poc tots es van familiaritzant amb el nou context. Aquí us deixem unes fotos perquè podeu veure part del nostre dia a dia. Cliqueu sobre la imatge per veure la resta de fotos. Esperem que us agradi!!!

BENVINGUTS I BENVINGUDES NENS, NENES I FAMÍLIES DE P5!!!

Semblava molt lluny, però ja ha arribat l’inici d’un nou curs!!
Aquests dies hem pogut gaudir d’un retrobament molt especial acompanyat de diferents moments i experiències per endinsar-nos en una nova etapa plena de màgia i molts aprenentatges!!
Els vostres fills i filles comencen aquest nou curs amb moltes ganes i energia!!