Comunicat 2: Tot anirà bé!

Benvolgudes famílies,
Primer de tot, desitjar que estigueu bé i amb ganes de retrobar-nos per portar a terme tot el que ara hem ajornat.
Per tal d’acompanyar els vostres fills i filles, i també per donar-vos suport en aquest període de no presència a l’escola, els mestres us hem anat enviant una sèrie de tasques que les aneu rebent pel Dinantia. Us recordem que podeu contactar amb nosaltres responent als missatges que rebeu o a través del nostre correu electrònic.
En el cas de l’alumnat més petit, entenem que les circumstàncies de cada família són diferents, per això us hem fet propostes que podeu adaptar a les vostres possibilitats. L’alumnat més gran, més autònom, com us deiem s’hauria de responsabilitzar de realitzar-les.
La propera setmana no us enviarem aquestes tasques però continuarem disponibles per qualsevol urgència que pogueu necessitar.
Ens tornarem a retrobar el 14 d’abril, inici virtual del tercer trimestre.
Continuarem actualitzant també el web de l’escola i el twitter
Superarem millor aquesta eventualitat sabent que no estem sols i, quan acabi, en sortirem enfortits.
Rebeu una forta abraçada i ens mantenim en contacte.
Equip del LOLA