NOVA PÀGINA WEB

Benvolgudes famílies,

a partir del setembre aquesta pàgina quedarà inoperativa. A continuació, clicant al logo de l’escola podreu accedir a la nova pàgina web. Gràcies.

Publicat dins de 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

BON ESTIU A TOTHOM!

El claustre del Llevantí de Mar us desitja a tots i totes unes molt bones vacances!

Publicat dins de 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

CONCERT EXTRAESCOLAR MÚSICA

Aquí us deixem un recull de fotos del dia que les i els alumes van fer el concert extraescolar de música adreçat als pares. Esperem que us agradin.

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.1. Educació Infantil, 1.2. Cicle Inicial, 1.3. Cicle Mitjà, 1.4. Cicle Superior, 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

TEATRE MUNDET PRIMÀRIA

El passat dimecres vam anar al Teatre Mundet per realitzar diferents activitats:

• Cada curs va ballar una dansa.
  • Concert de l’extraescolar de música.
  • P5 va realitzar l’obre de teatre “De que fa gust la lluna?”.
  • 4t va realitzar l’oba de teatre “El flautista d’Hamelin” en anglès.

Va ser un dia molt divertit!!

Aquí us deixem les fotos de la sessió d’infantil.

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Aquí us deixem les fotos de la sessió de primària.

FESTA DE L’AIGUA

El passat divendres vam acabar el curs escolar amb la festa de l’aigua i vam menjar un calippo. Ens ho vam passar d’allò més bé.

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.1. Educació Infantil, 1.2. Cicle Inicial, 1.3. Cicle Mitjà, 1.4. Cicle Superior, 3. FESTES, 3.5. Fi de curs, 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

GRADUACIÓ DE P5

Ahir els alumnes de P5 es van graduar. El pròxim curs ja faràn primària!!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.1. Educació Infantil, 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

GRADUACIÓ 6è

Avui hem acomiadat els nostres alumnes de 6è de primària. Estem molt contents d’haver format part d’aquesta etapa i que vosaltres formessiu part de l’Escola Llevantí de Mar. Us desitgem que tingueu molta sort. Fins aviat!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.4. Cicle Superior, 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

RENTEM JOGUINES – INFANTIL

Les i els alumnes d’Educació Infantil, dimarts vam rentar totes les joguines que hem fet servir aquest any. Ens ho vam passar super bé!!!! Com vam gaudir.

FEM VOLAR ESTELS – P4

Els nens i nenes de P4, hem fet un estel i desprès l’hem fet volar. Que divertit i que bé ens ho hem passat.

SOM CREATIUS – P4

Som molt creatius. Els nens i nenes de P4 podem ser tan creatius amb papers, gomets i colors, com amb una càmera de fer fotos, ens fem fotos entre nostres. Super divertits.!!!!!!