ENGLISH SUPERHERO

This is the new English Superhero in LLevantí de Mar School. Marc Ruiz is in 5th grade and he speaks English a lot, a lot, a lot!!!!

marc 1marc 2

Publicat dins de 1.4. Cicle Superior, 5. ENGLISH, 6. PHYSICAL EDUCATION | Deixa un comentari

FB_IMG_1505143811678Us desitgem un bon curs 2017-2018 a tothom!!!

motxillaIMPORTANT:

Reunió de pares de Primària: Dilluns 25 de setembre a les 16:45h a la Sala Polivalent de l’escola. Us esperem a tots!

Publicat dins de 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

A PUNT DE COMENÇAR UN NOU CURS!

af95103718ef047f54971928138a54b7IMPORTANT!

1. Demà dia 5 de setembre es fa la segona entrega de llibres! Aula de 3r de 18h a 20h.

2. Dijous dia 7 de setembre Reunió de pares d’Educació Infantil a les 17’30h.

BON ESTIU A TOTHOM!

summer-nature-animated-gif-28

EXTRAESCOLARS MANUALITATS

Els nens i nenes de l’Escola Llevantí de Mar gaudeixen d’una estona sent creatius i experimentant amb diferents materials. Com els agrada pintar amb ceres i després netejar-ho amb tovalloletes…queda xulíssim! I aquesta només és una de les activitats!! N’han fet un munt i totes molt reboniques!!!

MOSTRA

FESTA DE L’AIGUA

El dia 20 vam fer la festa de l’aigua a l’escola, coincidint amb l’onada de calor, no va quedar ningú sec, mireu, mireu…

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

FESTA DE FI DE CURS

L’últim dia d’escola l’hem celebrat ballant danses tradicionals catalanes: el rotlletó, els 4 llauradors, volta cap aquí, la masovera, ball de bastons, etc.

També s’ha fet un petit homenatge de graduació als alumnes de P5 que l’any vinent aniran a primària i als alumnes de 6è que se’n van a l’institut. Bona sort a tots!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 4. GENERAL ESCOLA, 7. MÚSICA | Deixa un comentari

RENTAR JOGUINES CICLE INFANTIL

Els alumnes d’infantil hem anat a rentar les joguines de les aules al pati de Primària. Ha quedat tot net i polit.

S´ho han passat d’allò més bé!

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.1. Educació Infantil | Deixa un comentari

LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L’ESCALETA

Els nens i nenes de P4 han representat aquest conte, no tinc paraules per expresar com s’ho han treballat…sí, sí les tinc…són uns cracks!!

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.1. Educació Infantil | Deixa un comentari

SORTIDA CAMINAR D’ESCALÇ

Els alumnes d’infantil vam anar a Arbúcies d’excursió a “El sender dels sentits”.

Caminar descalç és un sender on es combina el plaer i la satisfacció de sentir la natura als peus sobre una gran varietat de materials com ara l’argila, la gespa, la fusta, el fullatge, la sorra, les pedres, els còdols, l’escorça, la palla, l’aigua i el fang. Com que el peu és un òrgan sensitiu tan fi com la mà, caminar descalç obre tot un món de sensacions on cada pas és diferent de l’anterior i gairebé sempre un plaer.

Ens ho vam passar d’allò més bé realitzant tot un circuit descalços .

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1.1. Educació Infantil, 2. SORTIDES, 2.1. Educació Infantil, General | Deixa un comentari