FESTIVAL DE NADAL 2017

EDUCACIÓ INFANTIL

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Publicat dins de 3. FESTES, 3.2. Nadal, 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

BONES FESTES A TOTHOM!!!!

A EI FEM PANELLETS

Els nens i nenes d’EI hem fet panellets de coco, de xocolata i d’ametlles. Com ens ha agradat potinejar amb els diferents ingredients i fer boletes. Ens ho hem passat pipa!! Ens els hem emportat a casa per fer-los al forn i menjar-nos-els!! Boníssims!!!

TASTETS DE TURRONS EI

Les nenes i nens d’EI hem fet un tastet de turrons de xocolata, de xixona, d’ametlla i neules. Ens han agradat molt i molt i estaven tots boníssims!!!

VISITA EI AL GINJOLER I LA LLAR MAR I SOL

Els nens i nenes d’EI han anat a cantar les nadales i a recitar els poemes de nadal. Als alumnes del Ginjoler i als avis i àvies de la Residència Mar i Sol els ha encantat aquesta visita.

Als de la residencia els ha agradat tant que ens han regalat un munt de caramels. Moltes gràcies els han dit tots!!! I fins l’any que ve!!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.1. Educació Infantil, 2. SORTIDES, 2.1. Educació Infantil | Deixa un comentari

A EI FEM CAGAR EL TIÓ

Les nenes i nens d’EI hem cagat el tió. Li hem estat donant un munt de dies molt de menjar i avui ja no podia més…tenia la panxa ben plena!! I com que li hem cantat la cançó del tió i li hem recitat el poema de Nadal… ha tingut moltes ganes de cagar!! Ens ja cagat un conte a cada classe. També a P3 un joc per fer bombolles, una flauta i un tàngram. El tió s’ha portat super bé amb nosaltres perquè ens hem portat molt i molt bé!!

TROBADA LÚDICO COOPERATIVA LLEVANTÍ DE MAR-LA SÍNIA

Els alumnes de 6è de les dues escoles del poble; Llevantí de Mar i La Sínia, hem compartit una jornada lúdica i cooperativa a la nostra escola. Ens hem organitzat en petits grups per fer diverses tasques. Ens ho hem passat molt bé i hem fet coneixença de cares a l’any vinent que anem a l’institut.

Projecte europeu eTwinning

Els alumnes de 5è participem en un projecte europeu eTwinning: “My favourite game”. Presentem la nostra escola a altres escoles de Malta, Turquia, Bulgària, Espanya i expliquem quins són els nostres jocs preferits. Les altres escoles fan el mateix i llavors juguem als jocs que ells ens han explicat. Per entendre’ns bé ens comuniquem en anglès. Mireu com presentem la nostra escola:

I aquests són alguns dels nostres jocs preferits:

destroy the tower from NATALIA VIZCAINO QUINTANA on Vimeo.

Alguns dels jocs que les altres escoles ens han explicat i que ja hem jugat:

Dodge ball from bilsembilsem on Vimeo.

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.4. Cicle Superior, 5. ENGLISH, 6. PHYSICAL EDUCATION | Deixa un comentari

VISITA MERCAT DE PALAMÓS CI

Fa uns dies els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar a visitar el Mercat de Palamós. Vam poder veure les parades de queviures, fruita, peix, etc… També vam veure el Tió i li vam donar menjar! Va ser un matí diferent i divertit!

Publicat dins de 2. SORTIDES, 2.2. Cicle Inicial | Deixa un comentari

NADALES A LA LLAR D’INFANTS I A LA LLAR D’AVIS