HALLOWEEN AT CICLE INICIAL!

El divendres passat els nens i nenes de Cicle Inicial vam celebrar Halloween a l’hora d’anglès. Look! It was a scary lesson! But we enjoyed a lot!

prova

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.2. Cicle Inicial, 5. ENGLISH | Deixa un comentari

LA VEREMA A EDUCACIÓ INFANTIL

Els nens i nenes de P4 i P5 hem fet la verema!! Què divertit que ens ho hem Passat!!

Hem triat el raïm, l’hem tastat, l’hem xafat, l’hem colat…però no ens l’hem begut…jeje!!

Com ens agrada fer coses amb els nostres companys I companyes de cicle!!!

SORTIDA AL MERCAT I AL SUPERMERCAT

Els nens i nenes d’Educació Infantil hem anat a comprar fruites de tardor al mercat i al supermercat i després ens les hem menjat.

Mmmmmm…..que bones que estaven totes!!!

Publicat dins de 2. SORTIDES, 2.1. Educació Infantil | Deixa un comentari

LA IAIA PEPA TORNA A INFANTIL

Ja ha arribat la Iaia Pepa després de descansar tot l’estiu. El primer conte que ens ha portat ha estat: “La Raquel té por” i ens l’ha explicat la Cristina J.

Les emocions…totes són reals i importants, cap d’elles és “dolenta”, sinó que ens ajuda a desenvolupar la nostra personalitat.

Moltes gràcies Iaia Pepa!!

PROVA

La nostra Iaia Pepa ens ha portat un conte de valors: “Amics” i ens l’ha explicat la Marta.

Els amics, com són d’importants a les nostres vides…i molts d’ells perduren en les nostres vides des de P3!!

Moltes gràcies Iaia Pepa!!

prova

GRUPS INTERNIVELL MATEMÀTIQUES I LLENGUA A P4 I P5

Els nens i nenes de P4 I P5 han fet activitats conjuntes de matemàtiques I llengua.

Què bé que ens ho hem passat fent aquestes activitats tots junts i com ens agrada aprendre els uns dels altres!!

RACONS MATEMÀTICS A PRIMER

Avui els nens i nenes de primer hem començat a treballar amb diferents racons matemàtics: OCA, CASETES I GOMETS, CARTES i TRENCACLOSQUES. Ens ho hem passat d’allò més bé!

PROVA(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.2. Cicle Inicial | Deixa un comentari

THIS IS MY SCHOOL by the 5th grade students

Imatge de previsualització de YouTube
Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.4. Cicle Superior, 5. ENGLISH | Deixa un comentari

iEDUCA TOKAPP

Benvolguts pares/mares/tutors,

RECORDEU descarregar-vos l’aplicació iEducaTokapp per tal de rebre totes les notificacions de l’escola i a més, poder respondre quan el centre li sol·liciti.

La trobareu disponible tant a Google Play Store com a App Store. Cal seguir els següents passos:

1. Entrar a la botiga App Store o Google Play.
  2. Buscar l’aplicació iEducaTokapp i descarregar-la.
  3. Obrir l’aplicació, seleccionar el país de residència i validar el número de telèfon o el correu electrònic que ha facilitat en el centre a l’inici de curs.
  4. Escriguin el nom d’usuari i contrasenya que vulguin utilitzar (si està ocupat, escullin un altre).
  5. Esperin que el centre actualitzi la base de dades i detecti el seu registre.
Publicat dins de 4. GENERAL ESCOLA | Deixa un comentari

PRIMER DIA D’ESCOLA A P5

Els nens i nenes de P5 comencem el curs amb molta il·lusió i moltes ganes d’aprendre.

Som-hi!!!

COMUNICAT ATURADA GENERAL