FESTA DE L’AIGUA

L’últim dia d’escola ens l’hem passat en remull. Hem fet guerra d’aigua i finalment ens hem menjat un gelat. Tothom content!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 3. FESTES, 3.5. Fi de curs, General | Deixa un comentari

GRADUACIÓ ALUMNES DE P5

Els alumnes de P5 ja s’han graduat. Els nens i nenes de P3 i P4 hem assistit a la cerimònia, i els hem desitjat molta sort en la seva nova etapa a Primària.

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.1. Educació Infantil, 4. GENERAL ESCOLA, General | Deixa un comentari

TROBADA DANSAIRE ESCOLES DEL MUNICIPI

Els alumnes de sisè hem assistit a una trobada dansaire al castell de Calonge amb les altres dues escoles del municipi. Un indret magnífic per lluïr-nos!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.4. Cicle Superior, 2. SORTIDES, 2.4. Cicle Superior, 4. GENERAL ESCOLA, General | Deixa un comentari

BALLS DE SALÓ FINAL DE CURS 2018

Els alumnes de l’escola Llevantí de Mar hem preparat balls de saló a les classes de Música. Hem gaudit molt!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 4. GENERAL ESCOLA, 7. MÚSICA, General | Deixa un comentari

GRADUACIÓ ALUMNES DE SISÈ

Els alumnes de sisè s’en van a l’institut el curs vinent. Tota l’escola hem anat a acomiadar-los i els hem aplaudit moltíssim a la cerimònia de graduació. Molta sort en la nova etapa!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.4. Cicle Superior, 4. GENERAL ESCOLA, General | Deixa un comentari

PROJECTE DELS POLLETS – P3

Els “pollets” de P3 hem descobert moltes coses i ens ho hem passat molt bé  amb el projecte que hem fet. Com a producte final, hem creat un lapbook amb ajuda de la Mari i la Marta, per a poder compartir estones de joc a casa i poder explicar-vos les coses que hem après.

Gràcies famílies per fer-ho possible amb la vostra participació, en especial a la mare i avi de l’Emma i l’avi de la Mar i la Paula.

SORTIDA A LA PLATJA – EI

Ja ha arribat l’estiu i els nens i nenes d’Infantil hem anat a jugar al parc de la platja, a l’Espigó de l’Amistat. Ens hem emportat les pales i galledes per jugar amb la sorra i hem fet un munt de forats i un munt de castells. Quines ganes de vacances i de banyar-nos al mar que tenim. Visca l’estiu!!!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.1. Educació Infantil, 2. SORTIDES, 2.1. Educació Infantil, 4. GENERAL ESCOLA, General | Deixa un comentari

RENTEM LES JOGUINES!

Les nenes i nens d’Infantil hem rentat totes les joguines de les classes, perquè estaven ben brutes després de tot l’any… ens ho hem passat molt i molt bé fent-ho!!!

VISITA AL MUSEU DE LA PESCA

El divendres 8 de juny els alumnes de Cicle Inicial vam anar a fer una activitat al Museu de la Pesca. Vam estar pescant amb salabrets: crancs, tomates de mar, cargols, etc. Va ser molt divertit passar una estona en remull!

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 1.2. Cicle Inicial, 2. SORTIDES, 2.2. Cicle Inicial | Deixa un comentari

CONCERT FINAL DE CURS ESCOLA MÚSICA

Avui els alumnes de l’escola que realitzen l’activitat de Música extraescolar ens han deleitat amb un concert de final de curs. Bravo!

Publicat dins de 1. ACTIVITATS, 4. GENERAL ESCOLA, General | Deixa un comentari