Aquest informatiu l’he fet per a la pràctica del COFE 2008. No n’estic gaire abesada, però espero que el temps i la pràctica m’ajudin a ser més competent en aquest aspecte.
L’informatiu
Leave a reply
Aquest informatiu l’he fet per a la pràctica del COFE 2008. No n’estic gaire abesada, però espero que el temps i la pràctica m’ajudin a ser més competent en aquest aspecte.