Taller de ceràmica

Aquest taller el vam fer fa 2 cursos.

La professora Carme Rimbau va ensenyar els alumnes de l’aula d’acollida ( els meus alumnesAvergonit) a fer manualitats. Vam fer una mà de fang, la vam coure…i ja teniem la nostra mà per posar-hi al damunt moltes coses!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *