ENS FEM INFLUENCERS DE LECTURA

Els nens i  nenes de 3rA hem fet de periodistes i hem escrit un blog  explicant  que hem fet amb el  kamihsibai.

MARTINA i SARA

TERCER VA DE GIRA PEL COLE

Durant aquests dies hem anat a explicar  el kamihsibai a molts cursos del cole. Ens  ha  encantat compartir  la historia  amb vosaltres!

BIEL, MARTINA, SARA.

ESTRENA DEL KAMISHIBAI

El Dimarts 3 de Maig, es va estrenar el conte el ”El primer cas” amb kamishibai de 3A de primaria. Ho  vam fer amb crispetes veient-ho per la pissarra digital celebrant-ho.

TON I AXEL

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Kamishibai “El primer cas”

Les nenes i nens de tercer A hem treballat molt les il.lustracions i el text per crear el Kamishibai “El primer cas”. Us pengem les imatges i textos. Els voleu mirar i llegir?

Text kamishibai primer cas

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Vols escoltar un conte amb kamishibai?

Hem fet invitacions per convidar a petits i grans a escoltar el nostre conte. Estem molt contentes perquè s’han apuntat moltes classes.

Quins nervis!

Assagem?

Ja tenim les il.lustracions i textos preparats. Toca assajar com explicar un conte amb kamishibai:

• Hem de llegir sense press a.
  • Treure les fulles a poc a poc.
  • Entonar i respectar els signes de puntuació.
  • Però sobretot, he de gaudir molt!

Creem les il.lustracions

Després de llegir i descobrir l’història del “primer cas” ens posem a treballar, per parelles, en els dibuixos que il.lustraran el nostre Kamishibai.

Ens ho estem passant molt bé!

Hi havia una vegada…

Hi havia vegada uns infants que van descobrir el llibre “El primer cas”. El van llegir i treballar. Resumint els seus capítols. Creant cadascuna el seu segell de comissari.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Les alumnes de 3r de primària participem al XVII concurs “El gust per la lectura”

Aquest curs els alumnes de tercer de primària han decidit participar al XVII concurs “El curs per la lectura”. Gràcies al concurs hem descobert el llibre “El primer cas” que ens ha apassionat. En aquest blog volem compartir el nostre treball i el projecte que presentaran cadascuna de les classes, perquè al Institut-Escola l’agulla del Catllar som dos tercers,

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari