Creixem entre plantes

Aquest curs seguim amb el projecte iniciat el curs passat Creixem entre plantes.

Creixem entre Plantes és una projecte d’ApS (aprenentatge i servei) on treballen en xarxa l’Ajuntament de Barberà del Vallès, la Fundació Barberà Promoció, l’Institut Bitàcola i les llars d’infants municipals, enguany, El Bosquet i la Rondalla.

És un projecte on es treballa en comunitat: l’alumnat del PFI d’Auxiliar de vivers i jardins és l’encarregat de realitzar les tasques de manteniment i millora de les instal·lacions de les llars d’infants.

D’altra banda, l’alumnat de l’Institut Bitàcola són els responsables de fer el recull de les activitats dutes a terme i documentar-les amb la finalitat d’informar a la ciutadania.

Aquest curs ho estem gaudint molt per al contacte que s’estableix amb els nostres infants i alumnes PFI, us en fem una petita mostra del que va estar la darrera activitat de contes amb elles i ells i de la tasca que estan fent al nostre jardí!

Seguim amb el projecte!!