La mona

Com a bons pastissers i no sense abans tastar tots els ingredients, els Ratolins i els Peixets van fer unes mones boníssimes. Divendres les vam poder degustar amb totes les famílies de l’escola. . Ens retrobem el dimecres 24 d’abril. Bona Setmana Santa a tot@s!!Imatge de previsualització de YouTube

Xerrada d’educació emocional

Us recordem que aquest dimecres dia 7 de novembre tenimm la XERRADA l’Educació emocional, un món per descobrir.
A càrrec de Gemma Cos, Directora de la Granja Escola Corral de Neri, , enginyera agrícola, zooterapeuta, risoterapeuta, experta en coaching assistit amb cavalls, experta en educació emocional en l’àmbit educatiu, referent VEC i equinoterapeuta social.
#llardinfantslacuca #llardinfants #lacuca#educacioemocional #cambrils

Comença el curs 2018-2019

A la Cuca ja ho tenim tot a punt per per començar a viure històries extraordinàries . Enguany al nostre jardí ens espera un vaixell per emprendre un llarg viatge a la diversió i a l’aprenentage. Un camió de bombers per apagar possibles focs i fugir cap a l’aventura de créixer i fer-nos grans. Diferents racons de recolliment i benestar per sentir-nos segurs i confortables, com a casa.
Estem il·lusionades i molt contentes de poder-vos acompanyar en aquesta etapa i contribuir en el desenvolupament dels vostres fills i filles.
Gràcies per la vostra confiança.
#llardinfantslacuca #llardinfants #lacuca #cambrils