MILLOREM LES COMUNICACIONS AMB LES FAMÍLIES!!

EDUCAMOS COMUNICACIÓ FAMÍLIES

Per millorar la comunicació amb l’escola estem engegant una aplicació per les famílies que haureu de descarregar i activar en el vostre mòbil.El passat dimarts dia 8 maig es va fer una reunió informativa; en cas de no haver pogut assitir us deixem les pautes perquè ho pogueu activar.

Haureu rebut un correu i haureu de seguir les instruccions tal i com s’explica en el següent VÍDEO. De vegades aquest correu el trobareu com a correu brossa/spam enlloc de la safata d’entrada.

L’objectiu és múltiple: millorar comunicació, recepció circulars, assistències, justificacions, valoracions de matèries, butlletins, reduir paper….Poc a poc i amb l’ajuda de tots treballem per millorar la comunicació escola-família.

Si teniu dubtes,no sabeu com activar-ho o no tenim el vostre correu podeu passar per secretaria o parlar amb les tutores i us ajudarem.

Agraïr-vos la vostra col·laboració.