BONES FESTES!!!

L’escola Maria Immaculada i la Llar d’Infants us desitgen BONES FESTES I FELIÇ 2019!!

MIREU ELS REIS MAGS!

Avui em tingut la magnifica i esperada visitar dels reis mags, els nens/es molts nerviosos, esperant com serien i quines preguntes els farien, hem trobat llagrimes, emoció i molta il·lusió per veure que els portaria.

CAGUEM EL TIÓ

Avui els nens/es de la llar estaven una mica nerviosos perquè tenien que cagar el tió i no sabien que portaria.
Tots emocionats després de picar amb els pals molt fort i veure que havia cagat contes per la classe i caramels per ells.

Quina il·lusió!

ENS VISITAR EL TIÓ

Avui hem tingut una sorpresa molt especial pels nens/es, després de pràctica moltes vegades la cançó del tió, ens ha vingut a veure.

Tenia molt de fred i li hem posat una manteta, ja que estava a fora la classe.

Ara es hora de cuidar-lo i donar-li de menjar.

El proper dimarts 18 de Desembre la farem caga.

LA CASTANYADA

Avui ens ha vingut a visitar la castanyera a la llar, li hem fet preguntes, hem ball la cançó de la castanyera amb la seva ajuda i ens ho hem passat molt bé.

També han vingut nens/es de l’ESO a explicar-nos un conte.

BONA CASTANYADA A TOTHOM!!

Publicat dins de Celebracions, Cuques de Llum, Els mosquits, Les Abelles | Deixa un comentari

Ens ho passem molt i molt bé!

Bona tarda famílies!

Aquí us deixem un recull de fotografies de les últimes setmanes! Tallers fets amb molt d’amor, sortides….

Teniu uns petits i petites molt treballadors i juganers, s’ho passen d’allò més bé! Només cal que mireu atentament les imatges d’aquests petits i grans genis, també cuiners, on veureu la felicitat reflectida en les seves boniques cares.

Una abraçada

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MILLOREM LES COMUNICACIONS AMB LES FAMÍLIES!!

EDUCAMOS COMUNICACIÓ FAMÍLIES

Per millorar la comunicació amb l’escola estem engegant una aplicació per les famílies que haureu de descarregar i activar en el vostre mòbil.El passat dimarts dia 8 maig es va fer una reunió informativa; en cas de no haver pogut assitir us deixem les pautes perquè ho pogueu activar.

Haureu rebut un correu i haureu de seguir les instruccions tal i com s’explica en el següent VÍDEO. De vegades aquest correu el trobareu com a correu brossa/spam enlloc de la safata d’entrada.

L’objectiu és múltiple: millorar comunicació, recepció circulars, assistències, justificacions, valoracions de matèries, butlletins, reduir paper….Poc a poc i amb l’ajuda de tots treballem per millorar la comunicació escola-família.

Si teniu dubtes,no sabeu com activar-ho o no tenim el vostre correu podeu passar per secretaria o parlar amb les tutores i us ajudarem.

Agraïr-vos la vostra col·laboració.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Els alumnes de la llar d’infants estem treballant el projecte de les ambulàncies. Vam començar amb la xerrada d’una infermera molt propera i vam seguir amb la nostra disfressa de metge.

Per això us volem informar que el proper 27 de febrer a les 9:30h  vindran a visitar-nos les ambulàncies a l’escola.

Esteu tots convidats a venir amb nosaltres

Publicat dins de Les nostres activitats | Deixa un comentari

Setmana de Carnestoltes

Us deixem un recull de fotografies de la nostra setmana de carnestoltes perquè pugueu gaudir com ho hem fet nosaltres¡¡¡¡¡¡¡

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Comencem el projecte de les ambulàncies

Hola famílies!!!

Els nens i nenes de la llar d’infants estem preparant el projecte de les ambulàncies i per començar a treballar el passat dia 2 de febrer ens va visitar la Sandra, la mare de la Ainhoa de la classe de les cuques de llum!!!

Ella és infermera i ens va explicar tot el que fa a la seva professió. Ens va ensenyar tots els utensilis que té, com van vestits i que fa per curar. Mentre anava explicant tot el seu material ens posava tirites, venes, gasses, esparadrap, ens va ensenyar una xeringa, un degoteig pels medicaments….

Vam tocar tot el seu material, i vam aprendre moltes coses.

Ara ja sabem què és una infermera i que ens curaran sempre!

Us deixem unes fotografies d’aquell dia!!!