EL PEPOT

Hola sóc el Pepot, el titella groc de la Llacuna del Poblenou.

He començat a passejar-me per les classes dels més petits de l’escola per explicar coses del país de la música i per conèixer els nens i nenes d’Infantil.

La veritat és que sóc una mica despistat i em faig un embolic amb els noms de les classes:

• els petits són els pebrots i les porugues: ai no! els cargols i les tortugues!!!;
  • els de P4 diuen que són mags i magues i que van amb pirates: jo penso que més bé són piranyes i que juguen amb pinyates!
  • Amb els més grans ric molt ja que m’agraden els esports tot i que m’han de recordar constantment coses com que al rugbi es juga amb un baló (no amb un meló) que al tennis fa falta raqueta i no porteria, etc. Espero aprendre’n ben aviat!
  • I què us haig de dir de l’altre P5: la classe de l’abeja Maya!, ai no, de la màgia!!!

Sort que aquests nens i aquestes nenes són molt eixerits i m’ajuden a tenir les idees més clares. Jo, a canvi, els ensenyo cançons i, de pas, els presento  la meva amiga Filomena…

Espero que gaudiu del meu bloc i que us apropeu al que fem a l’escola en les sessions de música!!!