LES VEUS DEL FLUVIÀ

Aquests són els components de la coral Les Veus del Fluvià:

SOPRANS: Agnès, Assumpció Isach, Assumpció, Immaculada, Isabel, Mathilde, Marlene i Montse.

CONTRALTS: Anna, Flora, Lluïsa,Lydia, Maria, Maria Gost, Marta, Mª Rosa, Pura, Rosa Mª i Sonya.

TENORS: David, Jaume, Joan, Lluís i Joan Bofill

BAIXOS: Llibert, Josep Lluís, Ramon i Dolfo

CONCERT CORAL de FESTA MAJOR de SANT PERE PESCADOR (28 de juny de 2009)

cliqueu per veure el programa: Programa Concert Coral de la Festa Major 2009 de Sant Pere Pescador

V Trobada de Corals de SARRIÀ DE TER ( 20 de juny de 2009)

cliqueu per veure el programa: Programa V Trobada de Corals a Sarrià de Ter

XI Trobada de Corals de SANT PERE PESCADOR (10 de maig de 2009)

cliqueu per veure el programa: Programa XI trobada de Corals 09

TEMPS DE FLORS (9 de maig de 2009)

cliqueu per veure el programa: Programa Temps de Flors Girona 09

SANT JORDI (23 d’abril de 2009)

Enguany hem participat activament a la diada de Sant Jordi que ha organitzat l’Ajuntament de Sant Pere Pescador. L’Agnès va organitzar la part de lectures de fragments de l’obra de Mª Àngels Anglada (en commemoració al 10è aniversari de la seva mort). La Coral va anar cantant enmig de cada bloc de lectures. Va ser una vetllada literària i musical molt bonica i senzilla. Molts dels nostres cantaires van col·laborar llegint lectures. Felicitats per tot plegat!

cliqueu per veure el programa: Programa Diada de Sant Jordi 09 Sant Pere Pescador

NADAL 2008 (Col.laboració  concert de Nadal del CEIP Llagut de Sant Pere Pescador) 9 de gener de 2009

Aquest concert es va haver de postposar pel dia 9 de gener ja que molts nens de l’escola es van posar malalts.

cliqueu per veure el programa: Programa Concert de Nadal CEIP Llagut 9/1/09

CONCERT DE NADAL (Riudarenes) 27 de desembre de 2008

Tot i que l’església estava pleníssima, la Mathilde la va acabar d’omplir amb tot de familiars seus d’Holanda. Vam cantar l’última estrofa del Santa Nit en holandès. Va ser un concert molt emotiu i també carregat de pluja. Els cantaires de Sant Pere hi van anar amb minibús.

cliqueu per veure el programa: Programa Concert de Nadal a Riudarenes 27/12/08

CONCERT DE NADAL Casal d’avis (L’Escala) 20 de desembre de 2008

Vam cantar al primer pis de l’edifici del Casal d’Avis i on també hi ha l’Escola de Música entre d’altres entitats. Després del concert, ens van convidar a un pica-pica boníssim. Anècdota: Vam estrenar mocadors blaus sense saber que la coral de l’Escala també els portava del mateix color!

I MERCAT DE SANTA LLÚCIA (Sant Pere Pescador) 14 de desembre de 2008

És el primer any que a Sant Pere es fa el Mercat de Santa Llúcia. Com a Associació ens vam ajuntar amb altres tres i vam muntar  dues parades, una de guants, gorros i bufandes i l’altra de torrons. A part de tot això també vam vendre números per una gran panera, vam organitzar activitats per tothom i el diumenge a la tarda, tot i que va ploure, finalment vam cantar tal com estava previst al programa, però no ho vam fer sobre les tarimes sinó sota el toldo de Can Trona (a la plaça Major).

Cliqueu per veure el programa:Programa Mercat de Santa Llúcia a Sant Pere Pescador 14/12/08

BERENAR GENT GRAN (Sant Pere Pescador) 12 d’octubre de 2009

Cantem al centre cívic i la gent gran fa un gran silenci. Cantem des de les escales.

Cliqueu per veure el programa: Programa Berenar Gent Gran de Sant Pere Pescador 12/10/08

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA (Sant Pere Pescador) 11 de setembre de 2008.

Es tenia previst cantar fora el carrer del Forn però una hora abans de començar va pedregar de mala manera i vam acabar cantant al mateix lloc d’assaig, al Casal.

SOPAR FI DE CURS Coral Parroquial i Coral Les Veus del Fluvià (10 de juliol de 2008)

Sempre va bé un bon tiberi per acabar la temporada!

TROBADA DE CORALS  (Sant Antoni de Calonge) 15 de juny de 2008

santantonidecalonge15/06/08

Cliqueu per veure el programa: Programa XVI Festa Entitats St. Antoni de Calonge juny 08

Xa TROBADA DE CORALS Sant Pere Pescador 25 de maig de 2008