FUNCIONAMENT DEL CICLE

NORMATIVA COVID

• Recordeu que per responsabilitat envers al grup, el vostre fill/a no pot venir a l’escola quan presenta algun dels símptomes relacionats amb la Covid (febre, diarrea, tos, vòmits, mal de panxa, mal de cap, malestar general…)
  • És important que només entri un acompanyant al recinte escolar.
  • No caldrà portar mascareta.

NORMES D’EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolguts pares i mares, us recordem un seguit d’informacions que cal tenir en compte durant tot el curs:

• És important la PUNTUALITAT tant a l’arribada (de les 8:50 a les 9:00h) com a la sortida (2/4 de 5 de la tarda). TOTS els alumnes hauran d’entrar sols a l’escola on hi haurà dues mestres que els acolliran.
  • En principi, les sortides, per tal de ser el més descongestionades possible, les farem de la següent manera:
  • P3: Recollireu el vostre fill/a a la porta de l’escola, a partir de les 16:25h.
  • P4: Recollireu el vostre fill/a a la paret lateral dreta de l’escola.
  • P5: Recollireu el vostre fill/a al pati de davant (costat dret).
  • En cas de pluja:
  • P3: Recollireu el vostre fill/a el mateix lloc de cada dia (a la porta de l’escola).
  • P4: Recollireu el vostre fill/a anant per la paret lateral dreta, fins al porxo.
  • P5: Les famílies us esperareu al pati de davant, com sempre, i us anirem donant els fills/es, des del hall principal de l’escola.
  • La BATA es portarà el primer dia d’escola DINS LA MOTXILLA i només s’utilitzarà quan sigui necessari. Es retornarà quan es cregui oportú per rentar-la.
  • La bata, jaqueta i motxilla (sobretot no portar motxilla de rodes) han d’anar marcades amb el NOM i portar una BETA llarga per tal de poder-les penjar.
  • A principi de curs cal que portin:
  • Nens/es de P3: 2 capses de mocadors d’un sol ús (dels que s’estiren per dalt).
  • Nens/es de P4 i P5: 8 paquets de mocadors individuals.
  • Els alumnes de P3 han de portar dins de la motxilla una muda de roba de recanvi.
  • En cas d’haver de canviar algun alumne de P-4 o P-5 s’agafarà roba de l’escola. Si us plau, cal retornar aquesta roba neta, el més aviat possible.
  • Cada dia han de portar un petit esmorzar (que no sigui pastisseria industrial i tampoc begudes ensucrades) amb un TOVALLÓ i cullera o forquilla, si cal. El DIVENDRES ÉS EL DIA DE LA FRUITA i cal portar fruita (ja pelada) per esmorzar.
  • A més, cada dia l’alumne ha de portar dins la motxilla una cantimplora amb aigua (marcada amb el NOM).
  • En cas d’haver de donar algun MEDICAMENT, ens cal la recepta del metge i que ens signeu un full d’autorització. També per administrar paracetamol, necessitaríem l’autorització dels pares i tenir el consentiment previ.
  • Pel què fa als ANIVERSARIS, no és obligatori, però, si es vol, es pot portar un conte o joguina per a l’aula. No es poden portar llaminadures, ni menjar.
  • Cal que portin xandall el dia que facin PSICOMOTRICITAT. La jaqueta del xandall ha d’estar marcada amb el nom i portar també una beta. Aquest dia també és important que el calçat sigui còmode.

Els dies de psicomotricitat són:

P-3: dijous.

P-4: dimarts.

P-5: dimecres.

• Podeu conèixer la nostra escola mirant el bloc:

• Mireu un dia al nostre centre (vídeo curs 19/20):

• Per qualsevol consulta podeu enviar-nos un correu a:

mangels.geli@escolalesplanes.cat  – Tutora P3

anna.mitjavila@escolalesplanes.cat Tutora P4