DENIP (DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU)

El dia 30 de gener es celebra el dia escolar de la no-violència i la pau (DENIP).

A Les Escoles volem aprofitar aquests dies per treballar amb els infants el tema de la Pau, la no violència, la resolució de conflictes i la convivència. Per aquest motiu proposem  mirar aquest vídeo per fer-ne una reflexió entre tots i totes.

Només heu de clicar a la fotografia.

Per qui vulgui ampliar el tema de la pau, també us proposem que mireu aquest vídeo i penseu: què és un conflicte i com gestinar-lo.

Cliqueu a la imatge per poder-ho veure.

QUÈ ÉS PER A TU LA PAU?

Podeu contestar aquesta pregunta escrivint a la bafarada o bé podeu fer un mural a classe amb totes les vostres respostes. Podeu fer-ho de forma individual o bé amb tot el grup-clsse, vosaltres trieu. Endavant!

També us deixem “El cant dels ocells” d’en Pau Casals.

A la biblioteca, aquesta setmana, hi trobareu una exposició de llibres i contes relacionat amb el tema de la Pau i la No-Violència.

Esperem que vingueu a veure la Llufalletes que de ben segur us espera amb impaciència!

Bona setmana a tothom!

Un comentari a “DENIP (DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU)

1. Per l’alumnat de 5è A.
    La Pau per nosaltres és respecte, no-violència, tranquil·litat de futur, no racisme, està bé amb la família, igualtat, la llibertat de la solitud, companyerisme, felicitat i tot això representat amb el color blanc.