Projecte Legimusne? 17-18

El curs 17-18 l’alumnat de Llatí es va enfonsar en la lectura d’obres amb referències clàssiques. Després de comentar articles de cursos anteriors en què els companys presentaven la seva experiència lectora, van anar a la recerca d’una de nova, van fer-ne la fitxa i van llençar-se a la seva lectura. Finalment van fer creacions inspirades en ella: una conversa radiofònica entre la protagonista d’Odessa i el món secret dels llibres, i el de l’Heroi perdut, titelles de paper (Helena i la guerra de Troia), un booktrailer (El sueño de Roma), muntatges audiovisuals (Safo de Lesbos: el somriure d’Afrodita)

Aquí teniu el recull que van fer de les fitxes dels llibres que van llegir.

Aprofitem la seva feina per endinsar-nos en el món de la literatura amb referències clàssiques.

  • Escolteu i visioneu amb atenció les recreacions i comenteu-les. Què podeu destacar de cadascuna? Us semblen originals? Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió? 
  • Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu.
  • N’heu llegit algun? O potser n’heu vist l’adaptació cinematogràfica? us havíeu adonat de les referències clàssiques que s’hi amagaven. Com més n’analitzeu, més enriquireu el comentari.

TERESA

18 pensaments sobre “Projecte Legimusne? 17-18

  1. 1.Del primer em fa gràcia que en un mateix audio s’expliquin dos mites diferents, i això és molt bo. Del segon està molt bé que s’expliquin amb titelles, és el més original per mi. Del tercer, m’agrada molt la idea de fer un tràiler, és força interessant. I del últim que sigui un himne és molt bona idea i a més diferent.
    Jo penso que depenent de la persona li pot semblar més interessant conèixer mites d’aquesta manera, és a dir, amb audios, muntatges, vídeos… i a d’altres millor amb un llibre. Però són força originals i es nota que estan treballats, a més és una bona forma de explicar de què va cada mite.

    2.Hi ha molts tipus: còmics, llibres de ficció, novel·les fantàstiques, històries d’aventura, llibres que narren històries reals o llegendes…
    Les 5 que més em criden l’atenció són: Aprenent de deessa, Déus i guerrers, El hijo de Neptuno, Odessa i el món dels secrets i L’heroi perdut.

    3.No n’he llegit cap dels llibres, però si he vist les pel·lícules adaptades d’alguns. Si, ja que a mi des de fa molt de temps m’interessa molt la mitologia, sobretot la grega i les veia precisament per això.

  2. Salve!
    Principalment m’han agradat totes però la que mes m’ha agradat ha sigut la del àudio entre l’Odessa i el món secret dels llibres perquè crec que ha sigut una feinada en fer el diàleg i gravar-ho sense cap vergonya i sense dificultats, hem sembla molt original perquè crec que en aquests articles mai havia vist res igual com aquesta conversa.
    Jo del recull de fitxers en destacaria cinc que són: “L’Odissea d’Astèrix”, “l’heroi perdut”, “la guerra de Troia”, “la casa d’Hades” i “El Hijo de Neptuno”.
    No n’he llegit cap però pels resums m’han agradat aquests cinc, tampoc sabia que s’amagaven tantes referències clàssiques.

  3. Escolteu i visioneu amb atenció les recreacions i comenteu-les.

    Què podeu destacar de cadascuna?
    La entrevista radiofònica no la he entès, el tràiler de Roma ha sigut molt intens, les titelles de paper podrien estar millor representades i l’himne de afrodita contenia molta informació.

    Us semblen originals?
    Si, la mes original ha sigut la de l’himne d’afrodita

    Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió?
    Si, Roma era molt atractiva i intensa

    Las conversació radiofònica era tipus narrativa
    El tràiler de Roma era visual

    Mai he llegit algun no soc molt de llegir.

  4. Escolteu i visioneu amb atenció les recreacions i comenteu-les. Què podeu destacar de cadascuna? Us semblen originals? Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió?

    -una conversa radiofònica: Jo destacaría les explicacions que donen sobre les divinitats com per expemple semideu, em sembla original ja que és una manera diferent d’explicar dues històries sense que faci falta llegir, Crec que no és massa atractiva per fomentar la lectura de l’obra ja que amb aquest audio ja es sap mes o menys la historia.
    -titelles de paper: és una manera original i divertida de representar-ho ja que és mes visual, i crec que és atractiva per fomentar la lectura de l’obra ja que al final no et diu ben bé com acaba i et deixa amb una certa intriga, però s’ha de dir que la representació no es veu molt be ja que surten unes lletres per sobre tota la estona i impedeix llegir amb claretat els textos.
    -un booktrailer:em sembla original ja que incita a fomentar la lectura de l’obra amb les imatges del trailer i et deixa amb ganes de saber-ne més
    -muntatges audiovisuals:em sembla molt interessant que expliquin la història amb un himne per Afrodita, està força ben fet i ben pensat.

    Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu.

    Hi ha molts tipus de narracions entre totes, com còmics, novel·les d’aventures, de mitologia, d’història, etc. Les 5 que més m’han interessat són El brazalete mágico, El jardin de Hipatia, El sueño de Roma, la casa d’Hades i Odessa i el món secret dels llibres.

    N’heu llegit algun? O potser n’heu vist l’adaptació cinematogràfica? us havíeu adonat de les referències clàssiques que s’hi amagaven. Com més n’analitzeu, més enriquireu el comentari.

    No he vist cap pel·licula ni cap llibre, però després de llegir això, m’agradaria veure alguna adaptació cinematogràfica

  5. Salve.
    · Què podeu destacar de cadascuna? La conversa radiofònica penso que està molt bé ja que dintre d’una conversa, podríem dir informal, han explicat moltes coses sobre els seus pares (deus). Els “titelles de paper” no està malament ja que es pot interpretar el que succeeix, però el que jo crec que es podria millorar es la velocitat en la que s’ensenyen els comentaris de l’història. El trailer m’ha agradat molt ja que és molt original i està molt ben treballat. I els muntatges audiovisuals vull destacar la música de fons i les imatges, que m’agraden molt ja que li donen un toc molt de l’època. Us semblen originals?Molt, la veritat que són idees molt bones e interessants. Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió? Jo crec que poden ajudar a que la gent tingui més interès en conèixer més del tema.
    ·Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures que s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu: Les diferències són que hi ha lectures de ficció, altres són de mitologia, altres històriques (dels Romans i Grecs), també hi ha un còmic,d’aventures i juvenils. Tots tracten sobre temes clàssics però el gènera de les lectures són completament diferents. Com per exemple: “Aprenent de deesa”, “Atlàntida”, “Astérics als jocs olímpics”, “El brazalete mágico” i “El jardín de Hipatia”. Tots aquests són de gènere diferent i s’hi diferencien pel gènere i pel que tracten.
    Em semblen molt interessants i pot ser em plantejo llegir-me algun dels que estan comentats.
    · N’heu llegit algun? Malauradament no. O potser n’heu vist l’adaptació cinematogràfica? Només he vist “Astérics i els jocs olímpics”.

  6. Què podeu destacar de cadascuna? Cadascuna , des del meu punt de vista es original ja que estan creades de diferents estils, destaco que hi ha diversitat per ser totes d’un mateix tema .
    Us semblen originals? Si, i bastant ben fetes ja que des de fora es veu difícil arribar a produir un treball així.
    Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió? Personalment per a mi si, crec que ara m’agradaria saber-ne més sobre totes les històries publicades.

    Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu.
    A mi “Aprenent de deesa” em sembla molt interessant ja que el títol crida l’atenció i directament la teva imaginació crea la seva pròpia història sobre com serà.. No el conec, però potser podria estar bé.
    També “Atlàntida” des de petita he sentit parlat sobre aquesta ciutat i m’agradaria saber-ne i conèixer la història des del principi.
    “El hijo de Neptuno” també m’agradaria ja que implica relacions genealògiques i de la mitologia és el que més m’agrada.
    “El sueño de Roma” estaria bé ja que implica certament la història de la península ibèrica en temps de romans. Interessant.
    I per acabar, m’agradaria saber-ne la història sencera de Troia, llavors triaria el de “Helena i la guerra de troia”.

    N’heu llegit algun? O potser n’heu vist l’adaptació cinematogràfica? us havíeu adonat de les referències clàssiques que s’hi amagaven. Com més n’analitzeu, més enriquireu el comentari.
    He vist “Astèrix i Obèlix” en versió cinematogràfica i sincerament m’agradava molt, però no tenia ni idea de tota la història que s’amagava dins d’uns dibuixos animats o d’uns actors.

  7. -Escolteu i visioneu amb atenció les recreacions i comenteu-les. Què podeu destacar de cadascuna? Us semblen originals? Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió?

    De la recreació de la conversa radiofònica és que s’explica molt bé tota la informació que donen com per exemple els atributs de cada musa o l’explicació de les divinitats. D’una altra banda, el tràiler m’ha semblat molt ben fet i sembla interessant i captivador per la música i els plànols de càmera. Finalment el que cal destacar sobre el muntatge audiovisual és que de vegades no es veien les paraules i no podem llegir bé i també influeix molt que el temps de les transicions no és adequat i que a vegades no pots terminar de llegir. Per la meva part jo crec que si fomenta la lectura de l’obra por totes les raons ja destacades menys el muntatge.

    -Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu. N’heu llegit algun? O potser n’heu vist l’adaptació cinematogràfica?, us havíeu adonat de les referències clàssiques que s’hi amagaven. Com més n’analitzeu, més enriquireu el comentari.

    Jo vull destacar els cinc llibres sobre mitologia grega i romana de l’autor Rick Riordan. He destacat aquests llibres perquè me’ls he llegit tots i els trobo fascinants pel fet que m’encanta la mitologia grega i perquè les aventures dels protagonistes t’enganxen des de la primera pàgina. La trama general de totes les series tracten sobre un semidéu anomenat Percy Jackson (encara que no sempre és el protagonista en tots els llibres) i els seus amics (tots semidéus). Durant la trama dels llibres aquest grup de semidéus té que lluitar contra mites grecs i roman que es creien mentida.

  8. Salve!
    -M’ha agradat bastant la idea d’explicar les diferents recreacions d’obres a partir d’un àudio, d’un muntatge, d’un booktriler i d’unes titelles, ja que no és la manera típica que és llegir-ho. Crec que és molt més amè així que no haver-ho de llegir per tu mateix, ja que se’t queda molt millor així. perquè hi han diferents veus i això vulguis o no t’ajuda a l’hora d’entendre-ho millor a part que, com és el cas per exemple de les titelles no cal que t’imaginis els personatges perquè els veus.
    – Les fitxes de les novel·les que més m’han agradat han sigut: “Atlántida”, “La casa d’Ades” aquest és un dels que més m’ha agradat, ja que això de que hi hagi un pou que condueixi directament a l’inframón m’ha impactat molt i m’ha entrat curiositat de saber si l’autor descriu l’inframón com el caos que normalment és el nom que se li assigna. “Aprenent de deesa” una portada molt interessant, “Nike vol dir victòria” reconec que la portada no és gaire de l’altre món i tampoc m’ha agradat però com l’autor deixa oberta la imaginació del lector per saber quines aventures passen els dos protagonistes m’ha deixat intrigada i per últim “Wonder woman: Pelea como una chica” el nom és molt diferent de tots els altres anteriors, la portada m’ha agradat molt i això és bo, ja que jo acostumo a guiar-me molt per elles però no se jo si no m’acabaria cansant de llegir-lo, ja que té moltes pàgines.
    – No he llegit cap i tampoc havia sentit a parlar de cap tret de “Astérix als jocs Olímpics”. Pot ser que algún dia decideixi llegirme alguna novela de mitologia grega i el més segur és que li torni a donar un cop d’ull a aquestes fitxes, ja que són molt interessants.
    Vale

  9. Salve!
    De cada una podem destacar que els formats són diferents. El primer és una conversa (un àudio), com si fos una obra de teatre; el segon està representat amb dibuixos (titelles); el tercer són petits vídeos que els han muntat i ha quedat com un tràiler i l’últim és un vídeo on s’escolta música i apareix un poema en grec i traduït al català. Crec que són originals i que poden fomentar la lectura d’aquestes obres.
    La majoria de lectures que es presenten són de ciència-ficció, aventura, ficció, fantàstica, mitològica o històrica. ”El brazaleto mágico” és l’obra que més m’ha captivat, igual que ”Aprenent de deessa”. “Percy Jackson” (“El lladre del llampec”) és una saga de 7 llibres (si no recordo malament) que ja fa temps que intento llegir, doncs han tingut molt bones crítiques, i la sinopsi de la història em resulta interessant. En “La casa d’Hades” un noi i una noia cauen a un pou que condueix directament a l’inframón. L’inframón és una cosa que a mi m’intriga i m’agradaria saber que passa. “La guerra de Troia” és una història que tots hem escoltat alguna vegada. No n’he llegit cap, però si que he vist l’adaptació cinematogràfica de “Wonder Woman”, encara que és una mica diferent del llibre. Sí que em vaig adonar de les referències clàssiques que s’amagaven, en aquest cas el de les amazones, pertanyent a la mitologia grega.

  10. -Escolteu i visioneu amb atenció les recreacions i comenteu-les. Què podeu destacar de cadascuna? Us semblen originals? Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió?
    A la conversa radiofònica entre la protagonista d’Odessa i el món secret dels llibres i l’Heroi perdut, dues alumnes amb els papers de Jason i Odessa, (els dos personatges principals dels llibres ) parlen obre les seves vides i com han canviat. Per exemple en Jason diu que va viure una aventura en la que va perdre la memòria. També explica que és un semideu (fill d’un mortal i un déu).
    L’Odessa en canvi li explica que ha descobert després de 12 anys qui era el seu pare i que era l’elegida, lúnica que podia escriure al llibre dels llibres (un llibre en el que tot el que s’escriu passa).
    Em sembla que esta ben fet ja que ho he escoltat tot molt bé i he entès moltes coses encara que no tinc molta idea de mitologia.
    M’ha agradat molt el booktrailer perquè penso que és una bona manera de imaginar-se més o menys com és el llibre de “El sueño de Roma).
    En quant als altres dos videos no els he entès molt pero el de Helena de Troia com que coneixia l’història m’ha costat menys.
    -Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu.
    Entre els diferents llibres podem trobar temes d’aventura, de ficció, fantàstics, còmics, noveles, històrics, juvenils etc…
    Els 5 que jo destacaria són:
    -“Astérix als jocs olímpics”, em recorda a la meva infància ja que m’he vist la pel·lícula i he llegit el cómic. Em sembla una bona forma d’introduir als nens petits al tema dels romans.
    -“El lladre del llampec”, me’l vaig llegir fa un temps i recordo que em va agradar molt perquè el tema dels semidéus em va semblar molt interessant.
    -“Odessa i el món secret dels llibres”, em sembla una trama que pot ser entretenida de llegir.
    -“Wonder Woman”, l’any passat vaig veure la pel·lícula i em va agradar molt, potser el llibre també m’agradaria.
    -“Safo de Lesbos: El somriure d’Afrodita”, em sembla interessant ja que tracta temes actuals com l’homosexualitat i el feminisme.

  11. Salve!

    En la meva opinió crec que la conversa radiofònica i el “booktrailer” són molt originals, el muntatge audiovisual no m’ha agradat molt.
    La lectura que més hem crida l’atenció és la d’Astèrix als jocs olímpics, l’Atlàntida i el El hijo de Neptuno.
    De petit m’agradava molt Astèrix i Obèlix i vaig veure totes les seves pel·lícules i llibres inclosa la de l’als jocs olímpics. La de l’Atlàntida també la vaig veure.
    Sincerament de petit no m’adonava compte de les referències a les pel·lícules, però ara sí.

  12. SALVE!
     Escolteu i visioneu amb atenció les recreacions i comenteu-les. Què podeu destacar de cadascuna? Us semblen originals? Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió?
    L’audio mentre l’escoltava estaba pensant en: Que estic escoltant?! Noto com la conversa massa forçada; el video de les titelles es molt pero que molt cutre, esta fet en fulls de quadres, pintat d’aquella manera, han escollit un mal editor de videos ja que la publicitat talla la meitat del video… en fi… si s’ho aguessin treballat millor la idea hagues estat bona; en quant al booktrailer el mateix mes o menys, un mal editor de video ja que la publicitat impedeix llegir el que hi posen i de originalitat en veig poca ja que es un documental de la 2; la recreació ja esta millor que els altres videos ja que la publicitat esta a un costat avall i per tant no molesta, i la idea de que hi hagi escrita la traducció i l’original es perfecte, l’unic que cambiaria es que no s’acaba de llegir be del tot però es pot fer un petit esforç.
     Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu.
    Els generes que mes he vist que s’utilitzen son la aventura, la ficció i la fantasía. Hi destacaría el de l’Asterix als jocs olímpics ja que es una comèdia i n’estic segura que no se’m faria tant pesat com els llibres històrics, el d’Aprenent d’una deessa pel tema de la inmortalitat, l’Odissea d’Aterix pel mateix motiu que l’altre de l’Asterix, el de Nike vol dir victoria perquè m’agrada molt anar ben vestida i conec moltisimes marques, i l’ultim que hi destacaría sería Wonder Woman.
     N’heu llegit algun? O potser n’heu vist l’adaptació cinematogràfica? us havíeu adonat de les referències clàssiques que s’hi amagaven. Com més n’analitzeu, més enriquireu el comentari.
    No he llegit cap perquè la lectura no m’agrada gens i l’adaptació cinematográfica crec ue tampoc n’he vist cap.
    VALE!

  13. Salve!
    De cada una podem destacar coses diferents. El primer és una conversa en àudio, com si representesin una obra de teatre, el segon està representat amb titelles, el tercer són petits vídeos que els han juntat i ha quedat com si fós una pel.lícula. I per últim, un vídeo amb música on hi apareix un poema en grec i la seva traducció al català. Crec que són molt originals i ens faciliten molt l’enteniment.
    La majoria de lectures són de ciència-ficció, aventura, ficció, fantàstica, mitològica o històrica.
    “La casa d’Hades” són un noi i una noia que cauen a un pou que condueix directament a l’inframón, per ami això de l’inframón es molt interessant i em desperta una certa intriga. No n’he llegit ningún , però potser hem vindría molt bé llegirme’n algún.

  14. SALVE!

    1.Escolteu i visioneu amb atenció les recreacions i comenteu-les. Què podeu destacar de cadascuna? Us semblen originals? Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió?
    Em semblen molt originals totes ja que crec que si són molt atractives per fomentar la lectura de les obres. M’ha semblat molt original que s’utilitzin diferents mètodes per explicar cada una de les obres. De la primera m’ha agradat molt que s’expliquin dos obres en un sol àudio i que ho hagin enllaçat tant bé. De la segona m’ha agradat molt una representació tant original. La tercera penso que està molt ben realitzada i que és molt bona idea que estigui feta amb una pel·lícula ja existent. La quarta també penso que està molt bé ja que està escrit tant en l’idioma original com amb la traducció.

    2.Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu.
    Ami les que més iteres m’ha desperat són la de “Wonder Woman”, “Safo de Lesbos”, “Nike vol dir victoria”, “L’odissea d’Astérix” i “L’heroi perdut”.

    3.N’heu llegit algun? O potser n’heu vist l’adaptació cinematogràfica? us havíeu adonat de les referències clàssiques que s’hi amagaven. Com més n’analitzeu, més enriquireu el comentari.
    Jo ja he llegit el llibre de “L’heroi perdut” i quan era petit l’adaptació infantil de “L’odissea d’Astérix”, també he vist la pel·lícula de “Wonder Woman” i havia escoltat a parlar sobre el significat de la famosa marca de roba nike. Tot i que ha vegades les referències clàssiques són facils d’intuir ,al formar part de la nostra vida quotidiana, molt cops les passem per alt.

    VALE!

  15. Escolteu i visioneu amb atenció les recreacions i comenteu-les. Què podeu destacar de cadascuna? Us semblen originals? Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió?

    -Després d’escoltar la conversa radiofònica entre la protagonista d’Odessa i el món secret dels llibres, he pogut enterar-me de que parlen sobre com han canviat les seves vides després de alguns fets.
    Jason: explica que és un semideu, es a dir, fill d’un mortal i un deu, va perdre la memòria a una aventura.
    Odessa: ha descobert que és l’elegida. E ra l’unica que podia escriure al llibre on tot el que passa s’escriu.
    Ha estat molt interessant i vocalitzen molt bé, cosa que fa més fàcil entendre-les.
    La segona presentació, representada amb titelles ha estat força interessant, encara que una mica difícil d’entendre.
    El tercer és un petit video fet amb diferents trossos d’altres creant un trailer molt entretingut!
    Per últim, els muntatges audiovisuals, m’ha semblat una idea molt original lo de l’himne cap a Afrodita, es una molt bona idea.

    Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu.

    -La majoria de lectures que es presenten són d’aventura, ciència-ficció, fantasia, història i mitología.
    Les lectures que destaco són:
    -L’heroi de Troia: ja que encara que és un conte ens ensenya moltes coses sobre els abanpassats i la hitòria.
    -El sueño de Roma: també la destaco perquè t’explica la història de Roma i tot el que va passar en aquella època.
    -Wonder Woman: ja que és una novel.la de ficció i sembla molt divertida.
    -Sandalies d’escuma: llegint aquest llibre sapa moltes més coses de la mitologia grega.
    -Nike vol dir victòria: ja que és una novel.la juvenil que sembla molt interessant i entretinguda.

    N’heu llegit algun? O potser n’heu vist l’adaptació cinematogràfica? us havíeu adonat de les referències clàssiques que s’hi amagaven. Com més n’analitzeu, més enriquireu el comentari.

    -No m’he llegit cap d’aquests llibres, però algun dells m’ha cridat l’atenció i el començaré a llegir.

  16. Salve!
    M’agradat veure la quantitat de títols que hi ha en referència amb referències clàssiques, el meu favorit seria la odissea d’Astèrix, ja que per sort l’he llegit i puc dir que és una molt bona historia. Molt bona feina!

  17. Salve!

    Jo crec que la conversa radiofònica i el booktrailer só bastant originalsi el muntatge audiovisual també ha estat força bé.
    Crec que explicant les històries d’aquesta manera queda molt originas i ens facilita molt l’enteniment.
    La casa d’Hades està força bé, explica un viatge a l’inframón, i a mi, aquest tema em desperta una mica de curiositat.

    Vale!

  18. Salve!

    1.Escolteu i visioneu amb atenció les recreacions i comenteu-les. Què podeu destacar de cadascuna? Us semblen originals? Creieu que són atractives per fomentar la lectura de l’obra en qüestió?
    -La meva opinió es que esta bé que expliquin de manera diferent cada història.
    De la primera m’ha agradat molt que s’expliquin dos històries en un sol àudio, ja que a vegades costa que quedi bé enllaçar dos històries seguides.
    De la segona el que m’ha sorprès es que ha sigut molt original.
    La tercera està molt ben pensada ja que hi ha també una peli.

    2.Repasseu el recull de fitxes, comenteu els diferents tipus de lectures s’hi presenten i destaqueu-ne 5 de diferents per algun motiu.
    -Wonder Woman, Nike vol dir victòria, El sueño de Roma

    3.N’heu llegit algun? O potser n’heu vist l’adaptació cinematogràfica? us havíeu adonat de les referències clàssiques que s’hi amagaven. Com més n’analitzeu, més enriquireu el comentari.
    Jo ja havia vist per exemple Wonder Woman però la peli que van fer.
    Però he vist alguns d’aquest article que m’han cridat l’atenció.

Respon a Enric Gómez Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *