Taller de lectura adreçat al cicle superior de primària o als primers cursos d’ESO. Text 5.1: “El conreu de les avellanes”. Exemple pràctic de treball d’una estratègia lectora: “Avaluar si es va produint la comprensió d’allò que es llegeix i autoregular la comprensió”.
5.1. Text: “El conreu de les avellanes”
2.1. Text: “Rieres i rierols” (I)
Taller de lectura adreçat al cicle superior de primària o als primers cursos d’ESO. Text 2.1: “Rieres i rierols” (I). Exemple pràctic de treball d’una estratègia lectora: “Construir el significat global. Jerarquitzar les idees”.
1.1. Text: “Actituds, gestos i signes”
Taller de lectura adreçat al cicle superior de primària o als primers cursos d’ESO. Text 1.1: “Actituds, gestos i signes”. Exemple pràctic de treball d’una estratègia lectora: “Distingir allò que és fonamental d’allò que és poc rellevant”.
4.1. Text: “La xocolata, d’on va venir”
Taller de lectura adreçat al cicle superior de primària o als primers cursos d’ESO. Text 4.1: “La xocolata d’on va venir”. Exemple pràctic de treball d’una estratègia lectora: “Avaluar i integrar de manera crítica la nova informació i remodelar, si cal, les idees inicials”.
3.1. Text: “Els primers australians”
Taller de lectura adreçat al cicle superior de primària o als primers cursos d’ESO. Text 3.1: “Els primers australians”. Exemple pràctic de treball d’una estratègia lectora: “Aprendre a formular preguntes a partir de la resposta”.
