Proposta de presa d’acords, interdisciplinaris, en un equip docent / cicle sobre com treballar l’adquisició dels conceptes i l’ús de les definicions en l’alumnat.
Treball sobre les definicions
Pla lector de centre. Model Bromera
Document que pot ajudar a redactar el Pla de lectura d’un centre. Es tracta d’un document extens que presenta, desenvolupats, alguns dels principals temes que podria incloure el Pla de lectura de qualsevol centre. La proposta és una adaptació del que ha fet Josep Antoni Fluixà per a l’editorial Bromera.
Pla lector Bosc de la Coma: 05 Diari de lectura
Pla lector de l’institut Bosc de la Coma: “Diari de lectura”. Fitxa en la qual l’alumne hi recull el nombre de pàgines llegides en cada una de les sessions de lectura.
Pla lector Bosc de la Coma: 04 Control lectura (2)
Pla lector de l’institut Bosc de la Coma: “Fitxa de control de lectura” (fitxa col·lectiva). En aquest document els diferents professors que controlen la lectura valoren l’actitud de l’alumnat en cada sessió de lectura. Cal recordar que la mitjana d’actitud trimestral es comptabilitza com una matèria optativa cursada.
Pla lector Bosc de la Coma: 03 Control lectura (1)
Pla lector de l’institut Bosc de la Coma: “Fitxa de control de lectura” (fitxa individual). En aquest document els diferents professors que controlen la lectura valoren l’actitud de l’alumnat en cada sessió de lectura. Cal recordar que la mitjana d’actitud trimestral es comptabilitza com una matèria optativa cursada.
