Aquesta és una proposta adreçada, preferentment, al cicle superior de primària. Es presenta en forma de dossier i podria utilitzar-se com a conjunt de lectures que el professorat podria llegir, en veu alta, a l’aula. També podria oferir-se com un conjunt de lectures per a l’alumnat, amb la finalitat que les preparessin per poder llegir-les, en veu alta, a classe.
04 Persèfone i les llavors de magrana
03 Zeus i els titans
Aquesta és una proposta adreçada, preferentment, al cicle superior de primària. Es presenta en forma de dossier i podria utilitzar-se com a conjunt de lectures que el professorat podria llegir, en veu alta, a l’aula. També podria oferir-se com un conjunt de lectures per a l’alumnat, amb la finalitat que les preparessin per poder llegir-les, en veu alta, a classe.
02 Els déus olímpics
Aquesta és una proposta adreçada, preferentment, al cicle superior de primària. Es presenta en forma de dossier i podria utilitzar-se com a conjunt de lectures que el professorat podria llegir, en veu alta, a l’aula. També podria oferir-se com un conjunt de lectures per a l’alumnat, amb la finalitat que les preparessin per poder llegir-les, en veu alta, a classe.
01 Què entenem per mite?
Aquesta és una proposta adreçada, preferentment, al cicle superior de primària. Es presenta en forma de dossier i podria utilitzar-se com a conjunt de lectures que el professorat podria llegir, en veu alta, a l’aula. També podria oferir-se com un conjunt de lectures per a l’alumnat, amb la finalitat que les preparessin per poder llegir-les, en veu alta, a classe.
Exemple. Text 09. El corfbol
Exemple de pràctica de comprensió lectora seguint la proposta de “Mètode de lectura de textos NO literaris”. Text adequat per a l’àrea d’educació fisica.
