04 Persèfone i les llavors de magrana

Aquesta és una proposta adreçada, preferentment, al cicle superior de primària. Es presenta en forma de dossier i podria utilitzar-se com a conjunt de lectures que el professorat podria llegir, en veu alta, a l’aula. També podria oferir-se com un conjunt de lectures per a l’alumnat, amb la finalitat que les preparessin per poder llegir-les, en veu alta, a classe.

Publicat dins de 01-PRIMÀRIA | Etiquetat com a , | Comentaris tancats a 04 Persèfone i les llavors de magrana

03 Zeus i els titans

Aquesta és una proposta adreçada, preferentment, al cicle superior de primària. Es presenta en forma de dossier i podria utilitzar-se com a conjunt de lectures que el professorat podria llegir, en veu alta, a l’aula. També podria oferir-se com un conjunt de lectures per a l’alumnat, amb la finalitat que les preparessin per poder llegir-les, en veu alta, a classe.

Publicat dins de 01-PRIMÀRIA | Etiquetat com a , | Comentaris tancats a 03 Zeus i els titans

02 Els déus olímpics

Aquesta és una proposta adreçada, preferentment, al cicle superior de primària. Es presenta en forma de dossier i podria utilitzar-se com a conjunt de lectures que el professorat podria llegir, en veu alta, a l’aula. També podria oferir-se com un conjunt de lectures per a l’alumnat, amb la finalitat que les preparessin per poder llegir-les, en veu alta, a classe.

Publicat dins de 01-PRIMÀRIA | Etiquetat com a , | Comentaris tancats a 02 Els déus olímpics

01 Què entenem per mite?

Aquesta és una proposta adreçada, preferentment, al cicle superior de primària. Es presenta en forma de dossier i podria utilitzar-se com a conjunt de lectures que el professorat podria llegir, en veu alta, a l’aula. També podria oferir-se com un conjunt de lectures per a l’alumnat, amb la finalitat que les preparessin per poder llegir-les, en veu alta, a classe.

Publicat dins de 01-PRIMÀRIA | Etiquetat com a , | Comentaris tancats a 01 Què entenem per mite?

Exemple. Text 09. El corfbol

Exemple de pràctica de comprensió lectora seguint la proposta de “Mètode de lectura de textos NO literaris”. Text adequat per a l’àrea d’educació fisica.

Publicat dins de 02-SECUNDÀRIA | Etiquetat com a , | Comentaris tancats a Exemple. Text 09. El corfbol