ENS VISITA LA LOLA CASAS

Ens visita la  Lola Casas autora de molts dels contes i poemes que havíem estat escoltant i llegint amb els nens i nenes de 1r.

La Lola Casas Peña és mestra i escriptora. Va néixer a Mataró i treballa des de fa molts anys a l’escola pública Camí del Mig de Mataró. Compagina la seva feina de mestra amb la d’escriptora. A partir dels Itineraris de lectura vam demanar si ens podia visitar a la nostra escola i tant bon punt ens ho van confirmar vam posar fil a l’agulla.

Els nens i nenes li van escriure un email presentant-se i explicant els contes que havien llegit d’ella. Entre tots li van preparar un mural de benvinguda, un racó a la biblioteca amb els seus llibres i ens vam aprendre un dels seus poemes de memòria. Uns dies abans de la visita també vam preparar un entrevista amb tot de dubtes i qüestions entorn l’art de fer d’escriptor.

La visita va ser tot un èxit els nens i nenes de primer se l’esperaven amb moltes ganes, la Lola ens van explicar contes, llegir endevinalles i explicar mil i una anècdotes…

Desprès de la visita vam treballar a fons i escrivint a peu de foto tot el que ens havia explicat per poder-ho ensenyar als nostres companys de l’escola!

BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.